فرمانده انتظامي بندر عباس از کشف 76 هزار ليتر سوخت قاچاق طي دو عمليات جداگانه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالحسين بسطامي در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي شهيد ميرزايي شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان با انتقال دو محموله سوختي از تهران به بندرعباس مطلع شدند.
وي افزود: ماموران با تشکيل اکيپي ويژه ضمن انجام گشت هاي هدفمند در سطح حوزه استحفاظي به دو دستگاه کاميون کشنده تانکر دار که در جاده خاکي در حال تردد بودند مشکوک و پس از متوقف نمودن آنها در بازرسي انجام شده 60 هزار ليتر نفت سفيد و فاقد هر گونه مجوز قانوني را کشف کردند. 
فرمانده انتظامي بندرعباس خاطرنشان کرد: ماموران انتظامي در عملياتي ديگر حين کنترل خودرو هاي عبوري به يک دستگاه کشنده ولوو کانتينر دار که از مسير حاجي آباد به بندرعباس در حال حرکت بود مشکوک و برابر مقررات آن را متوقف نمودند.
اين مسئول انتظامي اظهار داشت: راننده ولوو با ارائه مدارکي عنوان نمود بار داخل کانتينر خرده بار مي باشد و از تهران به مقصد ميناب بارگيري شده که پس از بازرسي به عمل آمده از کاميون 486 گالن 20 ليتري و 2 هزار و 160 بطري 3 ليتري جمعا به مقدار تقريبي 16 هزار و 200 ليتر مواد سوختي مشکوک به نفت که زير خرده بار جاساز شده بود کشف شد. 
اين مسئول انتظامي تصريح کرد: در اين رابطه 3 نفر دستگير و به همراه سوخت هاي مکشوفه جهت سير مراحل قانوني به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان انتقال شدند./ف
برچسب ها: کشف ، لیتر ، سوخت ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار