برای اولین بار در ایران با بکارگیری مصالح پیشرفته سبک صنعتی، ساختمان اداری دریاچه چیتگر به دست مهندسان و تکنیسینهای توانمند ایرانی در بازه زمانی کمتر از 10 روز ساخته می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: احداث ساختمان اداری دریاچه چیتگر با استفاده از مصالح پیشرفته سبک صنعتی و مطابق با آیین نامه های ساختمانی داخلی و خارجی صورت می گیرد. این ساختمان که با زیربنای 420 متر مربع و در 2 طبقه، کمتر از 10 روز ساخته می شود، در برابر زلزله مقاوم و دارای عایق های صوتی و حرارتی و برودتی است و با تایید و نظارت مستقیم حوزه فنی و عمران منطقه 22، توسط شرکت ایمن سازان واحد احداث می شود. 
وی با اشاره به اینکه پروژه نامبرده کاملا ایرانی و به دست مهندسان و تکنیسینهای توانمند ایرانی ساخته می شود، افزود: اجرای این پروژه که کاملا ایرانی است و برای اولین در این بازه زمانی کوتاه مدت در ایران صورت می گیرد، افزون بر تامین فضای اداری یکی از بزرگترین و منحصر بفردترین پروژه های مدیریت شهری است. 
گفتنی است عملیات احداث این ساختمان با حضور شهردار منطقه 22 و برخی مسئولان ساعت 5:30 صبح روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه آغاز شده و طبق گفته بانیان آن، ساعت 5:30 صبح روز پنجشنبه  12 اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید./ف
برچسب ها: ساختمان ، دریاچه ، چیتگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار