شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پي درگذشت پيشكسوت ادبيات انقلاب اسلامي« درگذشت استاد فردي را به جامعه بزرگ هنري و ادبي كشور تسليت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي ترحيمي؛ درگذشت استاد اميرحسين فردي، نويسنده متعهد و پيشكسوت و هنرمند ارزشي انقلاب اسلامي را به جامعه بزرگ ادبي ـ هنري و فرهنگي كشور تسليت گفت.
 
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اين اطلاعيه ترحيم آمده است:
 
خبر تأسف‌انگيز درگذشت استاد بزرگ ادبيات داستاني انقلاب اسلامي سال‌هاي معاصر و از پيشگامان و سرآمدان آن جناب آقاي "اميرحسين فردي" همچون ابري سرد و اندوهبار بر سر جامعه بزرگ ادبي سايه افكند و رشعه اي ناگهاني در جان و روح ادبيات داستاني و انقلابي انداخت.
 
آن استاد عزيز و متعهد بنيانگذار و پدر ادبيات ارزشي به اسم ادبيات مسجدي بود كه عمر پربركت خويش را مصروف اعتلاي ادبيات داستاني انقلاب اسلامي و ترفيع جايگاه قلم و تربيت جوانان انقلابي و شاگرداني چيره‌دست ساخت.
 
استاد اميرحسين فردي همواره گرمابخش محافل و مجالس هنرمندان و نويسندگان ارزشي و بسيجي و مسجدي بود كه  به يقين نام و ياد آن بزرگ مرد فرهيخته در ميان جامعه بزرگ ادب و هنر كشور و علاقمندان و دوستداران جبهه فرهنگ و ادبيات انقلاب اسلامي جاودان خواهد ماند .
 
در پايان اين اطلاعيه؛ شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از مردم مؤمن ، شريف و قدرشناس ايران اسلامي به ويژه جامعۀ بزرگ هنرمندان، نويسندگان وپيشكسوتان ادبيات انقلابي ، علاقمندان آثار و مكتوبات ايشان و همه دوستداران و شاگردان ايشان دعوت مي‌كند تا در مراسم‌هاي وداع، تشييع و بدرقه با ايناستاد بزرگ و سرآمد ادبيات انقلاب اسلامي كه امروز صبح از ساعت «10:00» از مقابل حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي (واقع در خيابان حافظ، تقاطع سميه) انجام مي‌پذيرد، حضور پرشور داشته باشند.
 
در ضمن مراسم هاي بزرگداشت و يادبود اين استاد فرهيخته روز دوشنبه 9 ارديبهشت ماه از ساعت 15:30 الي 17:30 در مسجدجوادالائمه (عليه‌السلام) (واقع در انتهاي خيابان كميل، خيابان برادران شهيد فلاح) و مراسم شب هفت ايشان در مسجد نور ميدان فاطمي روز پنج‌شنبه 12 ارديبهشت ماه از ساعت 14:00 الي 15:30 با حضورجامعۀ بزرگ هنرمندان و نويسندگان ، علاقمندان و دوست‌داران ايشان برگزار و ضمن تجليل از مقام شامخ و رفيع استاد فردي ، از درگاه ايزد منان براي روح بزرگ آن مرحوم مغفور و پيشكسوت ادبيات ، غفران و رحمت واسعه الهي مسألت  مي كنند .

اننتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار