به گزارش وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه 41 تن هنگام آتش سوزی در محل بوده اند و سه نفر موفق شدند فرار کنند یکی از پرستاران دو بیمار را به محل امن منتقل کرده است و 38 تن دیگر جان باختند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری روسیه، این آسایشگاه روانی در شهرک رامینسکی در 120 کیلومتری شمال مسکو پایتخت روسیه قرار دارد.

این آتش سوزی در ساعت 2.20 بامداد روز جمعه به وقت محلی در بام این بیمارستان اتفاق افتاده است و علت آن اتصالی در سیستم برق و تاسیسات این آسایشگاه گزارش شده است و بیمارانی که سراسیمه قصد داشتند از خروج اضطراری فرار کنند جان باخته اند و تعدادی دیگر در تحت خواب های خود درگذشتند.

به گزارش امدادگران به نقل از این خبرگزاری، امدادگران تاکنون موفق شدند 24 جسد را پیدا کنند. همچنین آتش سوزی در ساختمان های دولتی در روسیه مانند بیمارستان ، مدارس، مراکز ترک اعتیاد و خانه سالمندان، سال های اخیر تلفات بیشماری به دنبال داشته است سوالات زیادی در مورد ایمن نبودن این ساختمان ها و یا عمودی بودن آتش سوزی ها و همچنین نبودن راه های خروج اضطراری برای مسئولین و پلیس مطرح شده است.
بیش از دوازده هزار نفر بر اثر آتش سوزی در سال 2011 میلادی در روسیه جان باختند و حوادثی مشابه سبب کشته شدن 7700 نفر تنها در 9 ماه اول سال 2012 میلادی در این کشور شد./ز

برچسب ها: حریق ، آسایشگاه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار