مدیركل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری، از نام نویسی جوان ترین كاندیدای چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستای كشور در این استان خبر داد.

مجتبی نوروزی گفت: یك خانم به عنوان جوان ترین كاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستای كشور در روستای هوره از توابع شهرستان سامان، برای رقابت در این دوره از انتخابات نام نویسی كرده است.
وی تأكید كرد: این كاندیدا در آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی كاندیداهای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا و در سن 25 سالگی ثبت نام كرد.
نوروزی افزود: اعلام كاندیداتوری این خانم به عنوان جوان ترین كاندیدای كشور در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نشان از پویایی و نشاط جامعه و به ویژه جوانان استان چهارمحال و بختیاری برای شركت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی است.
مدیركل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: در میان داوطلبان رقابت چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهركرد نیز یك زن و شوهر ثبت نام كرده اند.
بیش از چهار هزار داوطلب برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری ثبت نام كردند.
انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 24 خردادماه همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در كشور برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.