مدیر یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر گفت: 80 درصد نیروهایی که هم‌اکنون در این شرکت مشغول به‌کار بوده از نیروهای بومی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ افشین رحیمیان ‌در مراسم آغاز عملیات بارگیری و نصب جکت FYA ‌پروژه «فروزان» در شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر اظهار کرد: شرکت «فروزان» یکی از شرکت‌های فعال در حوزه میدان‌های نفتی است که به‌منظور ساخت دو جکت و دو سکوی نفتی و خطوط انتقال گاز به متراژ 160 کیلومتر در شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر مشغول به‌کار است.

وی افزود: شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر نیز عملیات مربوط به مهندسی پایه، مهندسی ساخت، عملیات لوله گذاری و بارگیری این پروژه‌ها را انجام می‌دهد.

مدیر یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر با اشاره به ساخت این جکت تصریح کرد: این جکت با مدت اجرایی شش ماه و 244 هزار نفر ساعت ساخته شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا زمینه اشتغال پایدار برای نیروهای بومی منطقه فراهم شده و 80 درصد نیروهایی که هم‌اکنون مشغول به‌کار بوده از نیروهای بومی هستند.

*انتقال جکت به «فروزان»، 22 اردیبهشت

رحیمیان همچنین عنوان کرد: عملیات مهاربندی این جکت ظرف مدت 10 روز انجام شده و 22 اردیبهشت ماه سال جاری به‌وسیله جرثقیل 5 هزار تنی در منطقه «فروزان» نصب خواهد شد./س
برچسب ها: نیرو ، تاسیسات ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.