رييس ستاد انتخابات ائتلاف پيشرفت در پايان جلسه كميته‌هاي ستاد انتخابات ائتلاف پيشرفت از برگزاري نشست‌هاي تخصصي نامزدهاي ائتلاف پيشرفت با حضور نخبگان سياسي، اقتصادي و رسانه‌اي خبر داد.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي ائتلاف پيشرفت، حسين مظفر رييس ستاد انتخابات ائتلاف پيشرفت در پايان جلسه مسوولين كميته و واحدهاي ائتلاف پيشرفت از برگزاري نشست‌هاي تخصصي با نخبگان خبر داد و گفت: بنا داريم تا زمان آغاز تبليغات انتخابات يازدهم رياست جمهوري در نشستي با نخبگان و صاحبان انديشه، نقطه نظرات آنها را دريافت کنیم و با برنامه‌اي جامع‌تر وارد فضاي رقابت شويم.
 
وي افزود: چندين نشست تخصصي، برنامه‌ريزي شده كه از جمله، نشست با اقتصاددانان ، نشست با صاحب‌نظران و فعالان سياسي و فعالان عرصه فرهنگ و همچنین نشستی با فعالان رسانه‌ای سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است که در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.
 
 وي اضافه كرد: البته نشستي نيز با ستادهاي انتخاباتي سه نامزد ائتلاف پيشرفت و ستادمركزي ائتلاف در استان‌ها قبل از شروع تبليغات خواهيم داشت.
 
وي در مورد برنامه اين نشست‌هاي تخصصي گفت: براي هم‌افزايي گفتماني، بررسي مشكلات و ارايه برنامه‌هاي ائتلاف پيشرفت به نخبگان اين جلسات برگزار مي‌شود.

 همچنين تعدادي از اساتيد دانشگاه، فعالين اقتصادي، سياسي، فرهنگي، رسانه‌اي و.. به ارايه ديگاههاي خود مي‌پردازند.
 
مظفر اضافه كرد:سال 92 سال حماسه سياسي و اقتصادي نام گرفته كه براي برگزاري انتخاباتي پرشور و دستيابي به سند چشم‌انداز در جهت عدالت و پيشرفت تلاش داريم در بين نخبگان يك هم‌افزايي گسترده شكل بگيرد.
 
وي افزود: اصلي‌ترين كاركردي كه از برگزاري اين نشست‌ها دنبال مي‌كنيم برون‌رفت از مشكلات و معضلات كشور و حل فوري مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم است.
 
 مظفر درخصوص روند همكاري سه عضو شوراي ائتلاف پيشرفت گفت: همکاری اعضای ائتلاف با فرد منتخب با کوله‌باری پر از تجربه، مدیریت، کارآمدی و با سیاست‌های اخلاقی، عقلانی، اعتدالی در تدوین برنامه‌ها و انتخاب همکاران و تیم خدمتگزار ملت دریچه‌ای نوبد‌بخش را بر روی مردم عزیز ایران اسلامی خواهد گشود.
 
 رئیس ستاد ائتلاف پیشرفت تاكيد كرد: این ائتلاف امیدوار است در جهت پیشرفت کشور گام‌های جدی بردارد و براساس راهبردی که رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های مختلف تعیین نموده‌اند در اداره کشور موجبات اطمینان خاطر و آرامش مردم عزیز را فراهم کند.
 
وي خاطرنشان ساخت: ما همه اصولگرايان را به همگرايي و انسجام دعوت مي‌كنيم و تمام توان و ظرفيت خود را به كار خواهيم گرفت تا كارآمدي حكومت ديني را نشان داده و مانع از حضور مخرب جريان فتنه، فساد و انحراف شويم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نخبگان ، نشست ، سیاسی ، مظفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار