جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان با آمادگی کامل توان برقراری امنیت پایدار در عرصه انتخابات و مقابله با هرگونه تهدید دشمنان را دارند و حضور با شکوه ملت بزرگ‌ترین دفع‌کننده این هجمه‌هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سردار علی فضلی افزود: بسیجیان که از آنها به عنوانآحاد مردم تعبیر می‌شود برای حضور در انتخابات رسالت و وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارند و در این حضور آنچه که مقبول و مشروع به نظر می‌رسد انتخاب اصلحی است که حتماً ملت ایران در 24 خرداد به آن دست خواهد زد.

وی افزود: بسیج مانند تمام صحنه‌ها آماده برقراری امنیت انتخابات و حفظ آرامش در این صحنه سیاسی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با یادآوری اینکه ذات بسیج حماسه‌آفرینی و حضور آگاهانه در صحنه است، خاطرنشان کرد: پیشتازی بسیجیان در تمام صحنه‌ها مبین این حقیقت است که بسیج در آمادگی کامل به سر می‌برد و به عنوان یک سازمان دفاعی و فرهنگی و معنوی در عرصه‌های متعدداز کیان و حقانیت نظام اسلامی دفاع کرده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دستاوردهای 34 ساله این ملت بازی کنند.

سردار فضلی به حرکت‌ها و اقدامات مثبت بسیجیان در صحنه‌های فرهنگی، آرمانی، دفاعی و راهیان نور اشاره کرد و یادآور شد: آنچه که امروز نیاز کشور در کنار آرامش و امنیترا تامین می‌کندقوی‌ترین الگویی است که انقلاب اسلامی در قالب مجموعه بسیج به دنیا عرضه کرده است.

وی گفت: بسیج از دل این ملت استو ملت نیز مزین به نام و یاد بسیج است و این دو از همدیگر جداشدنی نیستند چرا که حقیقت بسیج را حضور آگاهانه عموم مردم در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف تشکیل می‌دهد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تکلیف بزرگ ایرانیان در لبیک‌گویی به ندای مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی را یادآور شد و عنوان کرد: هوشمندی آحاد ملت در خلق حماسه 24 خرداد تبلور عینی پیدا می‌کند.

سردار فضلی گفت: در حوزه حماسه اقتصادی نیز رهبر فرزانه انقلاب بارها از اقتصاد مقاومتی و خط شکن بودن عموم مردم در دفع تهدیدها و تحریم‌ها سخن به میان آورند که در این صحنه نیز خط شکنی بسیجیان ظهور و بروز حقیقی پیدا کرده است.

وی افزود: در کنار حضور قدرتمندانه بسیجیان در عرصه جنگ هشت ساله امروز آحاد مردم در قالب سازمان بسیج در تبعیت از اقتصاد مقاومتی، تولید بیشتر و صرفه‌جویی حقیقی را در دستور کار قرار داده‌اند تا بتوانند بر تحریم‌ها و فشارهای خارجی غلبه کنند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.