امام جمعه موقت یاسوج با تسلیت 12 اردیبهشت سالروز شهادت علامه ˈمرتضی مطهریˈ، گفت: معلمان در تمام ابعاد جامعه تاثیرگذار هستند و توسعه و پیشرفت هر کشور در زمینه های مختلف نیز مرهون تلاش آنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید ˈامان الله حسینی صدرˈ در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: در مورد مقام والای شهید مطهری همین بس که امام خمینی (ره) پس از شهادت وی فرمودند که مطهری حاصل عمر من بود و آن را ضایعه ای دردناک برای ملت ایران و دنیای اسلام دانستند.
وی بیان کرد: مطهری در راه دفاع از حقیقت اسلام و مقابله با مخالفان دین به شهادت رسید و در زمان حیات پربرکت خود نیز تلاش های چشمگیری برای پاسخ به شبهات مذهبی انجام داد.
حسینی صدر اظهار کرد: معلمی شغل انبیا، اهل بیت (ع) و روحانیت بوده و وظایف اصلی معلم نیز هدایت و تربیت اسلامی است که رسالت سنگینی به شمار می رود.
وی عنوان کرد: تجلیل از معلمان نباید مختص هفته معلم باشد بلکه قدردانی از تلاش های آنان در تمام ایام سال ضروری است.
حسینی صدر ابراز داشت: معلمان برای انجام هر چه مطلوبتر رسالت های مهم خود بیانات راهگشای مقام معظم رهبری را سرلوحه کارشان قرار دهند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به هفته خوابگاه دانشجویی، افزود: دانشجویان به عنوان آینده سازان جامعه مشکلاتی دارند و یکی از زمینه های تامین آسایش و آرامش آنان نیز خوابگاه است.
حسینی صدر گفت: از خیرین انتظار می رود برای ساخت خوابگاه دانشجویی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد وارد میدان شده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بیان کرد: هر دو جنبه این شعار لازم و ملزوم یکدیگر بوده و از هم جدا نیستند.
حسینی صدر اظهار کرد: مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق هر چه مطلوبتر شعار امسال دبیرخانه ای تشکیل دهند تا محققان استان اقدام به تجزیه و تحلیل موضوع و تولید جزوه، مقاله و کتاب در این زمینه کنند./س
برچسب ها: معلمان ، جمامعه ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.