عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون با نظر و پیشنهاد شورای رقابت برای تعیین قیمت نهایی خودرو موافق است.

 
ˈغلام محمد زارعیˈ روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: به نظر می رسد شورای رقابت در ماه های اخیر به خوبی نحوه تعیین قیمت خودرو را آنالیز کرده و برای تعیین قیمت آن برنامه های خوبی ارایه داده است، بر اساس بررسی های انجام شده و توضیحاتی که رییس شورای رقابت در خصوص نحوه تعیین قیمت خودرو ارایه داده است.
زارعی اظهار کرد: البته کمیسیون صنایع نیز در جلسه اخیر خود موضوع قیمت خودرو را مورد بررسی قرارد داد و مقرر شد در روزهای آینده جلسه مشترکی بین کمیسیون و وزیر صنعت و معدن و برخی دیگر از مقامات این وزارتخانه برگزار شود.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است در این جلسه آخرین وضعیت نحوه تعیین قیمت خودرو نهایی شود.
زارعی با تاکید بر منطقی بودن نظر شورای رقابت بر نحوه قیمت گذاری صنعت خودرو، افزود: انتظار می رود مسوولان صنعت خودروسازی نیز با دید مثبت ومنطقی به موضوع نگاه کنند.
وی تصریح کرد: نوسانات و افزایش خیره کننده و غیرمنطقی قیمت خودرو تا حدود زیادی بر بازار فروش آن تاثیر گذاشته و بسیاری از مسوولان این صنعت از رکود بی سابقه معاملات صنعت خودرو در ماه های اخیر اظهار گلایه کرده اند.
زارعی بر لزوم هماهنگی ، تعامل و نگاه عالمانه و منطقی مسوولان صنعت خودروسازی با دستگاه های نظارتی تاکید کرد و افزود:رویکرد دولت ، مجلس و شورای رقابت بر حمایت و تقویت تولید ملی است./س
برچسب ها: قیمت ، خودرو ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.