فرماندار زرند گفت: در مجموع 743 نفر داوطلب کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان زرند برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران رضا کرمی با اشاره به ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در مجموع 743 نفر داوطلب کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان زرند برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کردند.

فرماندار زرند با اشاره به مراحل نظارت و تأیید صلاحیت متقاضیان در این دوره گفت: تعداد 140 نفر برای شهرها و 603 نفر نیز برای شوراهای اسلامی روستاها ثبت‌نام کردند که در شهر زرند 65 نفر را آقایان و هفت نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: در یزدان شهر 18 نفر، ریحانشهر 20 نفر، شهر خانوک 30 نفر، بخش مرکزی 485 نفر و در بخش یزدان‌آباد 118 نفر برای شوراهای اسلامی ثبت‌نام کردند.

کرمی انتخابات را یکی از مهم‌ترین نمادهای حماسه سیاسی دانست و افزود: انتخابات در یک نظامی که از ابتدا بنیانش بر واگذاری امور به دست مردم بنا شده یک فرآیند ارزشمند و با اهمیت است.

فرماندار زرند تصریح کرد: وقتی موضوع شوراها را در قانون اساسی نگاه کنیم در چند فصل بر واگذاری امور به مردم و طبق اراده مردم در روستاها و شهرها تأکید شده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی اظهار داشت: اگر بخواهیم به بخش دوم شعار سال برسیم باید با حضور پر شور و آگاهانه خود در این صحنه انتخابات حماسه سیاسی شکل دهیم.

کرمی خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف نشان دادند که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف جلوتر از خواص حرکت می‌کنند.
برچسب ها: زرند ، شوراها ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.