سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد پلیس و ارتش این رژیم واحدهای مسکونی غیر قانونی در یک شهرک یهودی نشین در کرانه باختری را پنجشنبه تخریب کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ لوبا سامری گفت نظامیان و مرزبانان اسرائیلی ساختمان های چوبی شهرک اورزیون ، نزدیک به شهر فلسطینی رام الله ، را تخریب کردند.وی تصریح کرد:شش جوان شهرک نشین را که در محل بودند بدون حادثه ای به مکان دیگری منتقل شدند.

مقامات رژیم صهیونیستی بارها ساختمان های چوبی این شهرک را تخریب کرده اند اما هربار شهرک نشینان دوباره آنها را احداث می کنند. آخرین تخریب این ساختمان های غیر قانونی به مارس باز می گردد.

علاوه بر این ، شهرک نشینان یک خانه را که در آن از سال دو هزار و یک در بازار الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن مستقر شده بودند این هفته پیش از پایان مهلت حکم دیوان عالی اسرائیل تخلیه کردند.این شهرک نشینان اسرائیلی پس از اخراج بازرگانان فلسطینی از این خانه براساس دستور نظامی اسرائیل در آن مستقر شده بودند.دادگاه اسرائیل دسامبر تا بیست و چهار آوریل به شهرک نشینان وقت داده بود این خانه را که «بیت عذرا » نامیده بودند تخلیه کنند.


                                       آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: ساختمان ، یهودی ، تخریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار