تیم لس انجلس کلیپرز در حالی که به پیروزی در چهار بازی اول مقابل ممفیس امیدوار بود، بازی سوم را به این تیم واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ممفیس گریزلیس که سومین فصل پیاپی را در مرحله پلی آف تجربه می کند، سومین بازی مقابل کلیپرز را با نتیجه 94 بر 82 برد. این تیم هر دو بازی اول خارج از خانه را به کلیپرز واگذار کرده بود.

زک رندالف با 27 امیتاز و 11 ریباند بهترین یار ممفیس و بلیک گریفین با 16 امتیاز بهترین بازیکن کلیپرز بودند.

تیم میامی با سومین برد مقابل میلواکی تقریبا کار صعود به مرحله بعد را تمام کرد. لبرون جیمز با 22 امتیاز،پنج ریباند و شش پاس گل باز هم در صدر آمار بازی بود. نتیجه پایانی این بازی 104 بر 91 به نفع میامی تمام شد.

در حالی که انتظار می رفت بازی شیکاگو بولز و بروکلین نتز یکی از جذابترین بازیهای سری پلی آف باشد، تیم شیکاگو بازی بسیار کم امتیاز سوم را با نتیجه 79 بر 76 برد. زمان زیادی از این بازی بدون امتیاز سپری شد و صدای رسانه ها را نیز درآورد. 

کارلوس بوزر با 22 امتیاز و شش ریباند بهترین بازیکن شیکاگو در کنار لول دنگ با 21 امیتاز و 10 ریباند بودند. بروک لوپز هم در ترکیب بروکلین 22 امتیاز و 9 ریباند داشت.
 
دومین باخت نا امید کننده لیکرز

تیم لیکرز در دومین بازی پلی آف 102 بر 91 از سن آنتونیو باخت و 2 بر صفر عقب افتاد. بعد از فصل ناامید کننده لیکرز امید زیادی به صعود این تیم وجود ندارد و حتی برخی کارشناسان این موضوع را به غیبت کوبی هم مربوط نمی دانند. لیکرز با مصدومیت گسول، هاوارد، جمیسون، جمال میکز، استیو نش و متا ورلد پیس مقابل سن آنتونیو بازی کرد. دوایت هاوارد با 16 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن  تیم بود و تونی پارکر با 28 امتیاز و هفت پاس گل بهترین بازیکن سن آنتونیو به شمار می رفت. 

استیو نش و استیو بلیک به احتمال زیاد به بازی سوم تیمشان مقابل سن آنتونیو نمی رسند.

تیم اوکلاهاما سیتی تاندر دومین بازی با هیوستون را هم با 29 امتیاز، چهار ریباند و 9 پاس گل کوین دورانت، با نتیجه 105 بر 102 برد. جیمز هاردن بازیکن هیوستون باز هم با 36 امتیاز، 11 ریباند و شش پاس گل آمار بالایی در بازی داشت.

پل جورج بازیکن جوان ایندیانا بعد از جایزه به خاطر بیشترین پیشرفت سال با 27 امتیا زو هشت ریباند به برد دوم ایندیانا مقابل آتلانتا کمک کرد. ایندیانا در این بازی 113 بر 98 برنده شد./آق
 
 
 
 

برچسب ها: شیکاگو ، ممفیس ، میامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار