مربی تیم فوتبال پارسه تهران گفت: در فوتبال ما هر نوع مساله اي وجود دارد و زد وبند فوتبال ما را فرا گرفته است.

علیرضا امامی فر مربی تیم پارسه تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در فوتبال ما هر نوع مساله اي وجود دارد و زد وبند فوتبال ما را فرا گرفته است. فقط نکته اینجاست که کسی که می خواهد این کارها را بکند،‌ ناشیانه نمی کند که بتوانید مدرک پیدا کنید.

اراده قوی و نظارت جدی می خواهد که با این مسائل برخورد شود. کافی است یک هفته و به طور نامحسوس بازی ها را زیر نظر بگیرند. سالهای قبل از اواخر لیگ یک شاهد چنین مسائلی بودیم اما امسال از اول لیگ شاهد اين مسائل بوديم چون 4 تا تیم می افتاد. بالاخره همه که سالم نیستند و یک سری دست به هر کاری می زدند تا تیم شان را حفظ کنند یا به لیگ برتر صعود کنند و برای این کار هر هزینه ای می کردند.

وی افزود: در مورد مسائل داوری و بازیکنان هم اتفاقات زیادی می افتاد.در مورد داوری شاهد اخراج های بی مورد و پنالتی های مشکوک بودیم و یک سری از بازیکنان هم خودشان را به مصدومیت می زدند. این مسائل را هیچ جوره نمی شود ثابت کرد.

وی تصریح کرد: زد و بند و تبانی در لیگ برتر هم وجود دارد، اما چون لیگ برتر زیر ذره بین است و کاملا نظارت می کنند، کمتر است اما وقتی بازیهای لیگ یک در دل کویر و وسط بیابان برگزار می شود، چه نظارتی وجود دارد؟ اتفاقات مشکوک باید کاملا آنالیز و بررسی شود.

امامی فر در پایان گفت: برای خود من چنین مسائلی زیاد پیش آمد. نمی خواهم اسم تیمی را بیاورم اما گل می زدیم و قبول نمی کردند یا کمک داور پرچم نمی زد و طرف با گل ما تک به تک می شد یا موقع گرم کردن بازیکن ما مصدوم مي شد. همیشه به بچه های تیم می گفتم که این مسائل را جزئی از لیگ یک ایران قبول کرده ایم یعنی می دانستیم ناداوری و زد و بند وجود دارد و اتفاقاتی هم بین بازیکنان می افتد بنابراین جدا از مسائل فنی باید با این مسائل هم مبارزه می کردیم./آق

 

برچسب ها: فوتبال ، پارسه ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار