مسلمانان انگليس همراه اين قرآن‌ ها، شاخه‌ هايی از گل را نيز به منظور نشان ‌دادن عشق و محبت نسبت به هم‌ نوع، ميان شهروندان انگليسی توزيع كردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اسلام دومين دين بزرگ در انگلستان به شمار می ‌رود و جمعيت مسلمانان اين بخش از اروپا بسیار زیاد و از نظر اجتماعی بسیار موثر توصیف می کنند و همین موضوع باعث شده تا برخی رسانه های غربی برای جلوگیری از گسترش کاملترین دین الهی، برنامه های مفصلی تدارک ببینند.

اما مسلمانان انگليس نیز همه تلاش خود را برای بی اثر کردن این تبلیغات به کار بسته اند و اکنون نسخه‌هايی از قرآن كريم به منظور تصحيح باورهای اشتباه درباره اسلام ميان شهروندان اين كشور در لندن توزيع كرده اند.

اين اقدام نمادين با همكاری دفتر انجمن جهانی اسلام در لندن انجام و هدف از آن تصحيح باورهای غلط درباره دين مبين اسلام انجام شده و مسلمانان انگليس همراه اين قرآن‌ ها، شاخه‌هايی از گل را نيز به منظور نشان ‌دادن عشق و محبت نسبت به هم‌ نوع، ميان شهروندان انگليسی توزيع كردند.

این اقدام با استقبال گروههای مسیحی و اقشار مختلف مردم لندن همراه بوده و مسلمانان امیدوارند این روش تاثیرات بمباران تبلیغاتی رسانه ها را تا حد زیادی خنثی کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار