مديرکل راه و شهرسازي استان تهران گفت: 403 هزار واحد مسکوني مهر در سال 91 برنامه ريزي شده بود که 99 هزار واحد از آنها تا پايان شهريورماه به متقاضيان تحويل داده مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ فريبرز واحدي در نشست خبري امروز خود با بيان اينکه 403 هزار واحد مسکوني در سال 91 براي ساخت برنامه ريزي شده بود، گفت: 403 هزار واحد مسکوني در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر و زير 25 هزار نفر، شهرهاي جديد پرند و پرديس در سال 91 برنامه ريزي شده بود.
وي ادامه داد: 93 هزار واحد مسکوني در سال گذشته ساخت آنها به اتمام رسيده که با افتتاح هاي سال گذشته 148 هزار واحد مسکوني درشهرهاي استان تهران به متقاضيان تحويل داده شد.
وي با بيان اينکه در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر، 99 هزار واحد مسکوني هدف گذاري شده بود، گفت: متولي ساخت اين واحدها در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر استان تهران، وزارت راه و شهرسازي است که تا پايان شهريورماه  تمامي 99 هزار واحد مسکوني به متقاضيان تحويل داده مي شود.
مديرکل راه و شهرسازي استان تهران، در ادامه تصريح کرد: تا شهريورماه تمامي واحدهاي مسکوني در شهرهاي جديد استان تهران، به متقاضيان تحويل داده مي شود.
واحدي با اشاره به اينکه بيش از 50% از 403 هزار واحد مسکوني در استان تهران تحويل داده مي شود، گفت: 50 درصد باقيمانده واحدهاي مسکوني در استان تهران براي سال 93 باقي مي ماند.
قائم مقام وزي راه و شهرسازي در ادامه اظهار داشت: 90 هزار واحد مسکوني در شهر جديد پرديس استان تهران اوايل خرداد سال 91 شروع شد که 40 هزار واحد از آن تاکنون به بهره برداري رسيده و باقيمانده آن براي نيمه دوم سال جديد تحويل داده مي شود.
مديرکل راه و شهرسازي استان تهران، با بيان  اينکه مسکن مهر در شهرهاي رباط کريم، دماوند، فيروزکوه، مهرآباد، صفادشت، واوان، پاکدشت در آينده نزديک به بهره برداري مي رسد افزود: 1800 واحد مسکن مهر در قالب مسکن مهر خودمالکي باقي مانده که در آينده نزديک نيز به بهره برداري مي رسد.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: 11 هزار واحد مسکن فرسوده در استان تهران نوسازي شد که با توجه به شرايط مناسب در آينده نزديک نوسازي اين واحدها نيز به اتمام مي رسد.
برچسب ها: مسکن ، مهر ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار