کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري گفت: مسئولان امنیتی بهتر است براي حفظ امنيتي بيشتر در کشور فرض را بر این بگذارند که ممکن است اتفاقاتی در انتخابات ریاست‌جمهوری بیافتد.اما به اعتقاد من امکان بروز فتنه جدیدی در کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" در  جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز فارس در شيراز اظهار داشت: دولت با انجام برخي عملکردهاي نامناسب اقتصادي در حال حاضر 500 هزار میلیارد تومان نقدينگي يه وجود آورده است.

وي افزود: مسئولان امنیتی بهتر است براي حفظ امنيتي بيشتر در کشور فرض را بر این بگذارند که ممکن است اتفاقاتی در انتخابات ریاست‌جمهوری بیافتد اما به اعتقاد من امکان بروز فتنه جدیدی در کشور وجود ندارد.

باهنر ادامه داد: در صورت افزايش يارانه‌ها به مردم و اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها، مشکلات اقتصادي افزايش مي‌يابد لذا بايد از جیب دیگر مردم 400 هزار تومان برداشت کرد.

وي در انتقاد از عملکرد دولت نهم و دهم گفت: در ابتداي سال‌هاي رياست‌جمهوري احمدي نژاد، نقدينگي 70 هزار ميليارد تومان بوده که اکنون به 500 ميليارد تومان افزايش يافته است.

کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري در پاسخ به اينکه پیرامون نامه محرمانه به رهبری که در آن از پیروزی احتمالی ميرحسين موسوی گفته بود، تصريح کرد: نامه محرمانه من به رهبري، حداقل وظیفه مشاورین و افراد مورد اعتماد ايشان است و در آن نامه از احتمالات سخن گفته بودم که بايد برای احتمالات برنامه داشت. 

وی در پاسخ به سوالی پیرامون گشت ارشاد گفت: با تار موی خانم‌ها مشکلی ندارم اما تا جايي که به ناهنجاری نرسد و مرز  آن را عرف در جامعه تعيين مي‌کند.
 
کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري در ارتباط يا تعدد حضور کانديداهاي انتخابات آتي خاطرنشان کرد: تعدد کاندیداها زمانی مضر است که  فرآیندهای تفاهم شده از سوي نامزدها دور زده شود.

 رئيس جامعه مهندسين با اشاره يه سفرهاي اخير استاني‌اش بيان داشت: اين سفرها را به منظور ملاقات با مردم انجام و ادامه مي‌دهم  اما ضرورت تصمیم گیری برای هر استان را در همان استان نمی‌بینم.

گفتني است؛ محمدرضا باهنر در سفر یک روزه خود به شیراز در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز فارس علاوه بر تشريح برنامه‌های خود با آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه، امام جمعه شیراز ديدار کرد.

انتهای پیام /
 
برچسب ها: کشور ، بروز ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار