عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از ديدار اعضاي اين فراكسيون با علي‌اكبر ولايتي عضو ائتلاف انتخاباتي سه‌گانه(ائتلاف پيشرفت) در يكشنبه هفته آينده خبر داد.

 کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشريح برنامه‌های فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در آستانه انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: گروهي توسط هیئت رئیسه اين فراکسیون برای مذاکره با کاندیداها خصوصا کاندیداهای اصولگرایان انتخاب شده است و هفته گذشته نيز جلسه 4 ساعته‌اي با محمدباقر قالیباف از اعضاي ائتلاف پيشرفت و كانديداي رياست جمهوري يازدهم برگزار کردند که بسیار موثر بود.

وی همچنین ادامه داد: یکشنبه هفته آینده نیز جلسه‌ای با حضور علي‌اكبر ولایتی برگزار می‌شود تا از اين طريق دیدگاه‌ها، برنامه‌ها، اهداف و نقطه‌نظرات اعضای فراکسیون به آنها ابلاغ و نظرات آنان بررسي شود.

عضو فراكسيون اصولگرايان با ذکر این مطلب که اولویت این فراکسیون بیشتر با قالیباف و ولایتی است، اظهار داشت: با محسن رضایی و سایر کاندیداها هم جلساتی خواهیم داشت اما عدم کاندیداتوری دکتر لاریجانی و همین طور نظرسنجی اعضای فراکسیون نیز در این جلسات تأثیرگذار بوده و همچنین کاندیداها هم به این نظرسنجی اهمیت می‌دهند.

پيرموذن در پایان خاطرنشان کرد: من بازهم تأکید می کنم که قاطبه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نظرشان با قالیباف و ولایتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار