دربرخی افراد به محض ورود به خانه سردرد به وجود می آید این سردرد می تواندعلل مختلف روانی و یا محیطی داشته باشد ، با رعایت راهکارهایی می توان از وقوع سردرد جلوگیری نمود.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ پزشکان توصیه می کنند تا برای جلوگیری از به وجودآمدن سردرد ابتدا سعی کنند تا محیطی آرام و بدون استرس درخانه به وجود آورند و با گفتگو با سایر اعضای خانواده سعی کنند محیطی شاد و دوستانه درخانه ایجاد کنند.

گفتنی است، هوای خانه یکی از علل اصلی به وجود ‌آورنده سردرد است، زیرا هوای خانه به نسبت محیط بیرون راکد است و بوهای مختلف مانند بوی غذا ، مواد شوینده ، گل ، عطر وحتی بوی وسایل چوبی می تواند سبب سردرد شدید در افراد شود.
پزشکان توصیه می کنند تا افراد سعی کنند، به صورت مداوم هوای خانه را عوض کنند از طریق بازکردن درها و پنجره ها البته به میزان مناسب وبا رعایت نکات ایمن و استفاده از توری به ویژه برا ی جلوگیری از ورود حشرات و مواظبت از کودکان همینطور تنظیم نور و روشنایی خانه نیز می تواند دراز بین بردن سردرد موثر باشد به طوری که نور شدید می تواند زمینه ساز سردرد باشد و یا حتی نورتلوزیون ولپ تاپ ها همینطور پاک کردن خانه از گرد وغبار باعث سبک شدن هوای محیط وجلوگیری ازسردرد می شود.
برچسب ها: سردرد ، روانی ، محیطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار