آیا کسی می تواند مانند دولت آمریکا پول دور بریزد؟ با وجود تصمیم دولت آمریکا مبنی بر کاهش هزینه ها، دولت فدرال همچنان به دور ریختن پول های مردم آمریکا ادامه می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، آیا به نظر شما سرمایه گذاری آمریکا برروی طرح تحقیقاتی در مورد بازتولید اندام های اردک منطقی است ؟ آیا این منطقی است که دولت 5/1 دلار پول صرف این کند که بفهمند چرا همجنس بازان چاق می شوند ؟ دولت فدرال حتی بعد از اعلام کاهش هزینه های عمومی درحال خرج کردن پول مردم آمریکا در راههایی بسیار احمقانه است . این خرج کردن بی مورد پول همچنان با سیر صعودی در حال افزایش است .

این مقاله را به کسانی که هنوز معتقدند آمریکا کمربندهای خود را سفت کرده است نشان بدهید تا باور کنند که هنوز کمربندهای آمریکا شل است .

بنیاد ملی علوم آمریکا 384 هزار به دانشگاه ییل داده است تا بر روی جنگ جنسی اردک ها و رفتار اجتماعی آنان تحقیق کند. این تحقیق شامل باز تولید برخی اندام های اردک های نر نیز بوده است .

انستیتو ملی سلامت آمریکا به بیمارستان زنان در بوستون 5/1 میلیون دلار پول داده که که بفهمد چرا دو سوم زنان همجنس باز آمریکائی از مردان هم جنس باز چاقترند.

همین موسسه 7/2 میلیون دلار پول صرف کرده که بفهمد که چرا اين افراد خیلی مشروبات الکلي مصرف می کنند .

دولت آمریکا 16 فروند هواپیمای اف 16 و 200 تانک آبرامز را به دولت محمد مرسی ، رئیس جمهور این کشور که عضو جنبش اخوان المسلمین است می دهد . درحالیکه او می گوید که همه مصریان باید فرزندان خود را در حالی بزرگ کنند که دشمنی صهیونیستها و کسانی که آنها را کمک می کنند در وجودشان رشد کند .

در سال 2012 مجموع حقوق سه مشاور تغییرات آب و هوایی اوباما به رقم 370 هزار دلار رسیده است .

شگفت آور است که بدانید مالیات دهندگان آمریکائی در سال 4/1 میلیارد دلار فقط خرج اوباما می کنند . درحالیکه مردم انگلستان 58 میلیارد دلار خرج کل خاندان سلطنتی خود می کنند.
درسال 2012 ، دولت فدرال آمریکا مبلغ 25 هزار دلار صرف تبلیغات برای جشنواره هندوانه آلاباما کرده است .

دولت آمریکا در سال 2012 505 هزار دلار خرج جشنواره تولیدات مو و زیبایی سگها و گربه ها کرده است .

ناسا (سازمان فضایی آمریکا ) هرساله میلیون ها دلار صرف تحقیق برروی منوی غذایی فضانوردانی می کند که به مریخ سفر خواهند کرد . البته حداقل یک دهه بعد.

خیلی جالب است . درسال 2012 دولت آمریکا 15 میلیون دلار برای کمک به دانشمندان هسته ای روسیه پول داده است .

دولت آمریکا درسال 2012 ، مبلغ 27 میلیون دلار خرج آموزش کوزه گران مراکشی کرده است .

در زمانه ای که آمریکا خود با بحران بیکاری روبرو است و مردم خودمان به نان شب محتاجند ، دولت 3/1 میلیون دلار خرج آموزش زبان به مهاجران که زبان انگلیسی بلد نیستند کرده است .

94 سال از خاتمه جنگ جهانی اول می گذرد . آیا کسی از آن موقع زنده است ؟ دولت آمریکا سالانه 20 میلیون دلار به خانواده بازماندگان این جنگ کمک می کند .

دولت آمریکا هنوز پول زندگی اشرافی بیل کلینتون و جرج بوش را می دهد . سالیانه 6/3 میلیون دلار!!

درسال مالی 2012 بنیاد ملی علوم آمریکا به دانشگاه پوردو مبلغ 350 هزار دلار پول داده است تا تحقیق کند اگر گلف بازان فکر کنند که سوراخ گلف بزرگتر است بیشتر موفق می شوند یاخیر.

آژانس های فدرال در طی ده ماهه گذشته 2 میلیارد دلار صرف  خرید مهمات جنگی کرده اند . آنها می گویند این مهمات را صرف آموزش نیروها می کنند .

سفر جو بایدن و هیئت همراه به لندن در فوریه گذشته مبلغ 459 هزار دلار خرج روی دست مردم آمریکا گذاشت .

هزینه هتل بایدن در یک شب اقامت در پاریس 585 هزار دلار بوده است .

باورش سخت است اما واقعیت دارد که جمعاً 15 هزار بازنشسته دولت فدرال سالیانه بیش از 100 هزار دلار حقوق می گیرند . اسامی چون باب دال و دیک چنی از این دسته اند .

وزارت کشاورزی آمریکا سالیانه 300 هزار دلار صرف ترغیب مردم به خوردن خاویار می کند درحالیکه عده ای از ژتون کمک غذایی استفاده می کنند .

انستیتو سلامت آمریکا به یک گروه از محققان مبلغ 669 هزار دلار داده است تا بر روی فواید دیدن برنامه های تلویزیونی تکراری تحقیق کنند .

موسسه ملی علوم آمریکا 2/1 میلیون دلار خرج کرده تا با بخشی از آن بفمند چرا سالمندان آمریکائی از بازی جنگ هواپیماها لذت می برند.

همین موسسه اخیراً مبلغ 200 هزار دلار خرج کرده که بفهمد رفتار رای دهندگان هنگامی که سیاستمداران عکس قول هایشان عمل می کنند چگونه است .

همین موسسه چند صد هزار دلار خرج مطالعه روی تاثیرات مصرف زیاد الکل توسط همجنسبازان آرژانتینی کرده است .

آیا حاضرید دفع گاز متان از معده گاوهای شیرده را آزمایش کنید؟ شاید دلتان نخواهد اما وزارت کشاورزی آمریکا 700 هزار دلار خرج این موضوع کرده است .



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار