معاون رییس جمهوری گفت: ایجاد شهرک معدنی در شهرضا را از ضروریات توسعه این شهر خواند و افزود: احداث شهرک معدنی در جلسه هیات دولت مطرح شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد جواد محمدی زاده عصر دیروز در جلسه شورای اداری شهرضا وجود هزار واحد صنعتی در این شهرستان را نشان از ظرفیت بالای صنعتی در این منطقه دانست و گفت: وجود این تعداد واحد صنعتی در شهرضا که به اندازه چند برابر برخی از استانهاست به معنای بالا بودن دانش، مدیریت و امنیت در سرمایه گذاری در این منطقه است.
محمدی زاده تصریح کرد: در کنار شهرک صنعتی، سرمایه گذاری در منابع معدنی می تواند به رشد و توسعه منطقه کمک کند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بخش دیگری از سخنانش درباره سفرهای استانی هیات دولت گفت: این سفرها با هدف رسیدگی به مشکلات مردم، تحقق منویات دولت در استان ها و پیگیری موارد مهمی که در منطقه وجود دارد انجام می شود.
محمدی زاده افزود: در کل دولت در صدد جمع بندی خواسته ها و مشکلات مردم است و می توان به خوبی مشاهده کرد که تعداد مصوبه های عملیاتی شده بسیار چشمگیر بوده است.
معاون رییس جمهوری همچنین از بررسی طرح های انتقال آب به شهرستان شهرضا، مدیریت پساب ها، احداث آزاد راه اصفهان - شهرضا - آباده و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در جلسه هیات دولت خبر داد و افزود: تعدادی از این امور به منابع اعتباری نیاز دارد که اعتبار لازم تخصیص خواهد یافت.
وی گفت: از برکات این دولت انجام سفرهای استانی بوده و این همان نکته ای است که رهبر معظم انقلاب از محسنات این دولت دانسته اند.
در این جلسه همچنین فرماندار شهرستان شهرضا گفت: از مجموع 160 مصوبه سه دور سفر قبلی 140 مصوبه به طور کامل اجرا شده است.
سید محمد باقر محمدی افزود: 20 مصوبه باقیمانده نیز در حال اجراست و یا شروع نشده است.
محمدی همچنین با اشاره به پیشرفت 30 درصدی طرح پساب فاضلاب شهرضا گفت: انتظار است با تخصیص اعتبار لازم، عملیات اجرایی این طرح کامل شود.
وی تصریح کرد: در صورت تکمیل طرح فاضلاب شهری با توجه به وجود صنایع متعدد در این شهرستان، می توان مشکلات آب صنعت را از این پروژه تامین کرد.
عملیاتی شدن مصوبه احداث منطقه ویژه اقتصادی، پروژه های گازرسانی به کوره های آجرپزی و گلخانه های منطقه افتخاریه، کانال آبیاری بتونی مهیار با سرمایه گذاری 916میلیون ریال از منابع دولتی و 137 میلیون ریال از منابع خصوصی، شرکت تعاونی تولید 200 راسی دام و طیور بخشی از پروژه هایی است که با حضور نماینده دولت در این شهرستان به صورت نمادین افتتاح شد.
شهرستان شهرضا با 152 هزار و 396 نفر جمعیت و دو شهر شهرضا و منظریه و 23 روستا در 80 کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع است/س

برچسب ها: اصفهان ، شهرک ، معدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.