معاون امور بین الملل رییس جمهور گفت: اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی در عرصه بین الملل مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان علی سعیدلو همزمان با یکصد و سومین سفر استانی هیات دولت به استان اصفهان، در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: نظام اسلامی هم اکنون با پیروی از ولی فقیه و حمایت همه جانبه مردم در اوج عزتمندی و اقتدار قرار دارد.
وی، تحقق انقلاب اسلامی را ثمره تفکرات و آرمان های معمار کبیر انقلاب و مردم شهید پرور این سرزمین عنوان کرد و افزود: تمام دشمنی ایالات متحده امریکا و دولت های غربی تنها ترس از عظمت انقلاب اسلامی ایران و صدور پیام این انقلاب به سایر کشورهاست.
وی اظهارداشت: با تلاش همه جانبه دولت خدمتگزار و عدالت محور ایران اسلامی در عرصه سیاست خارجی تاثیر گذار است.
معاون امور بین الملل رییس جمهوری، با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد در ایران علیرغم تلاش دشمنان ملت ایران برای عدم حضور اعضا گفت: تمامی شرکت کنندگان در اجلاس غیر متعهدها بر حقانیت، عظمت و رشد و توسعه ایران اسلامی اعتراف کردند.
سعیدلو به تحریم و فشارهای دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: با وجود تمام این مشکلات هم اکنون کشور ایران عضو باشگاه فضایی دنیا و در فناوریهای نوین، بیوتکنولوژی و تولید دارو سرآمد دنیا است.
وی با اشاره به سرعت پیشرفت ایران تصریح کرد: ایران اسلامی در حال حاضر جزو برترین ها دنیا و اولین کشور خاورمیانه در رشته های مختلف ورزشی، علم و فناوری و تولید انرژی است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.