مسئول دبیرخانه جشنواره موضوعی داستان کوتاه خلیج فارس گفت: 60 اثر از مجموع یک هزار اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره راه یافتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس کرم اله محمدپور افزود: از این 60 اثر برگزیده شش اثر در دو بخش خلیج فارس و آزاد برگزیده می شود.

وی گسترش فعالیت های فرهنگی- هنری برای پاسداری از هویت ملی و بین المللی خلیج فارس مظهر صلح و دوستی، ارتقای سطح تعاملات فرهنگی- هنری با کشورهای همسایه و جهان، تجلیل از پایداری و مرزبانی مردم ایران اسلامی از خلیج فارس، بزرگ داشت شهدای خلیج فارس و نمایاندن چهره استعمارگران و نفی سلطه بیگانه در منطقه خلیج فارس را به عنوان بخشی از اهداف جشنواره عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه جشنواره موضوعی داستان کوتاه خلیج فارس گفت: موضوعات جشنواره خلیج فارس در بخش داستان نویسی آزاد و خلیج فارس است که به محورهایی از جمله خلیج فارس و پایداری ( دفاع مقدس نبرد دلیران تنگستان و سایر مبارزات تاریخ ساز مردمان این سرزمین )،خلیج فارس و بیداری اسلامی وخلیج فارس و فرهنگ و تمدن ایران اسلامی توجه ویژه دارد.

محمد پور با بیان اینکه برای تمام راه یافتگان به مرحله نهایی، گواهی شرکت در جشنواره صادر خواهد شد افزود: مجموعه داستان های راه یافته به مرحله نهایی در قالب کتاب به چاپ می رسد./س


برچسب ها: جشنواره ، داستان ، کوتاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.