مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از بهره برداری از پروژه افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب قم از 2 هزار به 4 هزار لیتر در ثانیه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه شامل ساخت تصفیه خانه جدید و مهندسی مجدد تصفیه خانه های شماره یک و دو می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، توکلی بینا با اشاره به بهره برداری کامل از طرح عظیم انتقال آب از سرشاخه های دز به قم گفت: با توجه به افزایش ورودی آب نیازمند افزایش ظرفیت تصفیه خانه بودیم که در این زمینه اقدمات فنی و مهندسی گسترده ای را صورت دادیم.
وی احداث تصفیه خانه شماره سه قم با ظرفیت 700 لیتر در ثانیه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و طی یک سال ساخته شد و روز گذشته با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین مهندسی مجدد تصفیه خانه های شماره 1و 2 با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال را نیز از دیگر اقدامات انجام شده به منظور افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب قم اعلام و خاطرنشان کرد: با مجموع اقدامات صورت گرفته ظرفیت تصفیه خانه آب قم از 2هزار لیتر در ثانیه به 4 هزار لیتر افزایش یافت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.