سپرست گروه تواشیح میعاد قم گفت: هفدهمين دوره مسابقات سراسری اذان، ابتهال، تواشيح و همخوانی قرآن کشور، با برگزاری مسابقات فينال رشته تواشيح در بخش آقايان پايان يافت و چهره نفرات برتر گروه‌های مختلف اين دوره از رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقايان مشخص شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد رسول مهدوی ابراز كرد: با پايان يافتن هفدهمين دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشيح و همخوانی قرآن كريم چهره برگزيدگان هر يك از رشته‌های اين مسابقات مشخص شد كه در اين بين نمايندگان استان قم با كسب چهار عنوان به عنوان موفق‌ترين كاروان اين دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.
محمد رسول مهدوی بيان كرد: در رشته تواشيح و همخوانی بخش آقايان، گروه تواشيح ميعاد از استان قم به عنوان سوم اين مسابقات دست يافت و در رشته اذان نيز محسن زهدی عليپور از قم عنوان پنجمی را كسب كرد.
سرپرست گروه تواشیح میعاد قم افزود: در رشته بانوان نيز استان قم عملكرد چشمگيری داشت و دو گروه از اين استان عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی بيان كرد: در رشته مديحه‌سرايی و همخوانی قرآنی در بخش بانوان گروه ريحانه ‌النبی(س) از قم عنوان دوم را كسب كرد و در همين رشته گروه تسنيم از قم به عنوان سومی رسيد./ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.