پس از بازگشت امجد خان به کشورش خبرها حاکی از آن بود که این فدراسیون دست به دامن مربیان داخلي شدند و بعد از گذشت 5 ماه، علیرضا سنایی با قبول سمت سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان موافقت کرد.

علیرضا سنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از صحبت هایی که با مسئولین فدراسیون اسکواش داشتم پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من داده شد ولی پذیرفتن این سمت حدود 5 ماه طول کشید و در واقع نمی خواستم قبول کنم ولی به 2 دلیل موافقت کردم که یکی منافع ملی کشورمان و نبودن مربی مناسب در تیم و دیگری به خاطر دست همکاری که به رئیس فدراسیون داده بودم.

سرمربی تیم ملی اسکواش کشورمان خاطر نشان کرد: باید مسئولین تمامی فدراسیونهای کشورمان براي مربیان تیم های ملی ارزش

وی در خصوص برنامه های آینده داشت برای تیم ملی گفت: تمام برنامه ی کاری خود را به فدراسیون اعلام خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم مسابقات داخلی و خارجی و حتی اردوهای برون مرزی را در دستور کار خود قرار دهيم تا بتوانیم سریعتر به هدفمان برسیم.

سنايی افزود: اگر همکاری های مورد نظر صورت نگیرد و برنامه ها به طور کامل اجرا نشود، همین جایگاهی که هستیم خواهیم ماند و هیچ پیشرفتی در اسکواش کشورمان صورت نخواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی اسکواش کشورمان در پایان بیان کرد: نفرات قدیمی اسکواش بزرگسالان همچنان در تیم ملی خواهند ماند و به فکر تغییر آنها نیستم، اگرچه ممکن است تعدادی اسکواش باز دیگر به آنها بپیوندند./آق

برچسب ها: اسکواش ، سنایی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار