معاون رییس جمهور ساخت پروژه سالن اجلاس بین المللی استان اصفهان و هتل 5 ستاره را اقدامی مهم در اصفهان برشمرد و پیشنهاد کرد تکمیل آن جزو مصوبه های هیات دولت در این استان قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری؛ در این بازدید که جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند، محمد شریف ملک زاده در جریان آخرین وضعیت احداث این پروژه مهم در استان اصفهان قرار گرفت.
معاون رییس جمهور ساخت پروژه سالن اجلاس بین المللی استان اصفهان و هتل 5 ستاره را اقدامی مهم در اصفهان برشمرد و پیشنهاد کرد تکمیل آن  به عنوان یکی از مهمترین و ماندگارترین پروژه  ها، جزو  مصوبه های هیات دولت در این استان قرار گیرد.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم چنین با اشاره به ضرورت احداث هتل 5 ستاره در مجاورت سالن اجلاس بین المللی استان اصفهان با اشاره به مساعدت های دولت به تاسیسات گردشگری در قالب ارایه تسهیلات بر حمایت از این پروژه و ارایه تسهیلات مناسب به آن تاکید کرد.
در این بازدید جمعی از معاونان و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و هم چنین تعدادی از مدیران استان  اصفهان نیز حضور داشتند.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز همچنین با حضور در بزرگترین مجتمع گردشگری و تفریحی اصفهان از بخش های مختلف این مجموعه بازدید به عمل آورد.
گفتني است؛ اصفهان سیتی سنتر بزرگترین و مدرن ترین مجتمع گردشگری، تجاری و تفریحی شامل هتل بین المللی 5 ستاره، هایپر مارکت، مجموعه سینمایی، بزرگترین شهر بازی سر پوشیده خاورمیانه، رستوران، نماز خانه، باجه های بانک، آمفی تئاتر و ... است. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار