دبیر کل جمعیت فداییان اسلام گفت: کانديداها و حاميانشان باید تمامی اخلاقیات را به درستی رعایت کرده و از متهم‌کردن دیگران پرهیز کنند چراکه در غیر این صورت کار ما با کرام‌الکاتبین خواهد بود.

محمدمهدی عبدخدایی دبیر کل جمعیت فداییان اسلام در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت رعايت اخلاق در دوران انتخاباتی گفت:‌ حکومت جمهوری اسلامی ایران بر اساس مردم‌سالاری دینی است و مقبولیت مردم یکی از شروط  اصلی در این نظام است.   
 
وی ادامه داد: حکومت جمهوری اسلامی ایران استثنایی است چرا که در آن علاوه بر رعایت اخلاق باید به افکار عمومی هم احترام گذاشته شود.
 
عبدخدایی ادامه داد: در این حکومت هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و رضایت مردم را با هر راهی نمی‌توان جمع کرد.
 
دبیر کل جمعیت فدايیان اسلام اظهار داشت: در حکومت جمهوری اسلامی ایران باید طبق موازینی که در قانون اساسی قید شده رفتار کرد و هر جریانی نباید برای حاکمیت یک جناح استفاده کرد.   
 
وی تصریح کرد: در این جامعه با رعایت اخلاق سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید به سمت صلاح و ثواب حرکت کرد و طبق این اصول هر کدام از کاندیداها باید به گونه‌ای رفتار کنند که هر حرف حقی حتی اگر علیه‌شان‌ بود را بیان کنند.
 
عبدخدایی ادامه داد: با رعایت اصول اخلاقی می‌توان جامعه را از پیچی که قرار دارد به راحتی عبور داد و در این مسیر رعایت تقوا و تقواپیشگی برای همگان لازم است.   
 
دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام تصریح کرد: عدالت در همه جای دنیا آنگونه که باید اجرا شود نشده است اما باید کسانی روی کار بیایند که در جهت عدالت حرکت کنند.   
 
وی در پایان در توصیه به کاندیداها گفت: این افراد باید تمامی اخلاقیات را به درستی رعایت کرده و از متهم‌کردن دیگران پرهیز کنند چرا که در غیر این صورت کار ما با کرام‌الکاتبین خواهد بود.
 
انتهای پیام/   
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار