از فعالان حوزه مديريت پسماند و پساب استان كرمانشاه در روز زمين پاك تجليل بعمل آمد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از اداره كل حفاظت محيط زيست در مراسمي از فعالان حوزه مديريت پسماند و پساب استان كرمانشاه ، در روز زمين پاك و در محل سالن اجتماعات شركت پالايش نفت كرمانشاه تجليل بعمل آمد .
 در اين مراسم كه با حضور معاونين استاند ار كرمانشاه (معاون عمراني و برنامه ريزي) جمعي از صاحبان و مديران عامل صنايع بزرگ ، شهرادار، معاون امور بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي و سازمانهاي مردم نهاد زيست محيطي و ... برگزار گرديد و به برگزيدگان كه اقدامات مهمي در زمينه مديريت پسماند وپساب داشته اند لوح تقدير رياست سازمان حفاظت محيط زيست و معاون رياست جمهوري را دريافت كردند. در بخشي از متن اين لوح ، رياست سازمان محيط زيست :«رشد و توسعه محيط زيست را مرهون تلاشهاي گسترده و زحمات ارزشمند مديران و كارشناساني دانسته كه دانش و تخصص خود را سرمايه قرار داده اندتامحيط زيست و فرهنگ حفاظت از آن ارتقاء روز افزون يابد.»
ابدي مدير كل حفاظت محيط زيست استان كرمانشاه با تبريك روز زمين پاك به حضّار و بيان شمه اي از مشكلات زيست محيطي ، همكاري و همدلي بيشتر براي ارتقاي فرهنگ زيست محيطي وحفاظت محيط زيست از مسئولين و مردم را خواستار شدند .در ادامه تعدادي از برگزيدگان از جمله معاون برنامه ريزي استاندار، معاون امور بهداشتي دانشگاه ، شهردار و ... مطالبي را در حوزه هاي كاري و همچنين يكي از اساتيد دانشگاه مطالبي مربوط به پسماند و روز زمين پاك را مطرح كردند.
 لازم به توضيح است كه ويژه برنامه هاي گراميداشت روز زمين پاك از اول تا ششم ارديبهشت ماه با شعار آب پاك ، خاك پاك ، انسان سالم برگزار و برنامه هاي فرهنگي و نماديني از جمله نشست ها ، پاكسازي كوهستان و سواحل بازديد از صنايع و تورهاي علمي و غيره اجرا مي شود.
برچسب ها: حوزه ، مدیریت ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار