پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ یک و دو برای چند آدم خاص است طوری که یک فرد صد آدم دارد

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار با الریان با ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحين توانست پیروزی را از آن خود کند، در ضمن الریان آن تیم قدرتمند دور رفت نبود. استقلال با سیستم دفاعی در این دوره مسابقات توانست به دور بعد صعود کند.

وی ادامه داد: استقلال ابتدا باید در گروه خود سرگروه شود بعد فکر غرب آسیا باشد سپس تیم های قدرتمند شرق آسیا عیار فوتبال ایران را مشخص می کند.

رجبی در مورد تیم های عربستانی تاکید کرد: تیم های عربستانی در یک روز سه شکست را تحمیل فوتبال ایران کردند. بهترین تیم فوتبال ایران یعنی سپاهان در یک بازی رفت و برگشت 8 گل از الاهلی امارات دریافت کرد.

وی ادامه داد: تیم های عربستانی یک سر و گردن بالاتر از فوتبال ایران هستند و فوتبال عربستان در رده باشگاهی ساختار مناسبی دارد ولی فوتبال ایران هنوز پس از گذشت چند دهه ساختار و آکادمی واقعی ندارد. استعدادیابی دیگر معنای پیشرفت در فوتبال را ندارد.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: جایگزینی استعدادها در فوتبال ایران بسیار سخت شده است تا جایی که دست به دامن دورگه ها شده ایم.چندین سال است که امثال دژاگه بهترین های ما هستند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد حواشی و تبانی اظهار داشت: حواشی در فوتبال بیداد می کند و متن از کار افتاده است لیگ یک دیگر خروجی ندارد. لیگ یک برای چند فرد خاص است که یک فرد، صد آدم دارد و نتایج بیرون زمین رقم می خورد.

وی ادامه داد: پیشنهادم این است که لیگ یک و دو را به نام های لیگ جوانان و امید بگذاریم تا به غیر از استعدادیابی هزینه ها کمتر شود و جوانان این مرز و بوم در این لیگ ها با انگیزه ی بالا رشد و نمو داشته باشد.

رجبی در مورد اعلام لیست مازاد تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اعلام لیست مازاد در دو هفته پایانی لیگ برتر و یک هفته مانده به لیگ قهرمانان کار درستی نیست چون از انگیزه و عملکرد نفرات کم می کند.

رجبی در پایان در مورد مطرح کردن اینکه استقلال قهرمان آسیا می شود گفت: مطرح کردن قهرمانی استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فشار روحی و روانی بازیکنان را بالا می برد کمی این صحبت های از سوی پیشکسوتان اصولی نیست./آق

برچسب ها: لیگ یک ، جوانان ، رجبی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار