معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: تفکر و آثار استاد شهید مطهری، یکی از زیر بناهای تفکرات اسلامی و انقلابی ایران است.

 سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری، در جلسه هماهنگی برنامه های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختياري در هفته عقیدتی سیاسی، با اشاره به اندیشه های ناب و اصیل شهید مطهری به تشریح ابعاد شخصیتی استاد پرداخت و افزود: علامه شهید مطهری، یکی از نوابغ قرن در علوم اسلامی بود که از طریق استدلال های قرآنی به مبارزه با مادی گرایی، امپریالیسم و ... پرداخت. 
 وی، استاد مطهری را نمونه بارز شخصیت تربیت شده در مکتب اسلام و قرآن عنوان کرد و اظهار داشت: آثار عمیق عرفانی و پر مغز استاد و اندیشه های ناب و اصیل اسلامی ایشان، از روح بلند و ذهن دانشمند و عارف ایشان سرچشمه می گرفت که با گذشت بیش از سه دهه از شهادت ایشان همچنان یکی از منابع مهم دانش و عرفان می باشد.
سرهنگ ذوالفقاری، آثار به جا مانده از استاد مطهری را یکی از منابع غنی معنوی، عرفانی و معرفتی دانست و تصریح کرد: امروزه راه مقابله با عرفان های دروغین و وارداتی، بهرگیری اساتید حوزه و دانشگاه و معلمین و دبیران از اندیشه ها و باورهای دینی آیت اله شهید مرتضی مطهری می باشد، زیرا از این طریق به سلاح ایمان و دانش مسلح شده و می توان در برابر هجمه های داخلی و خارجی که از سوی بیگانگان طراحی و القاء می شود ایستادگی کرد.
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: در این هفته برنامه های متنوعی ازجمله دیدار با نماینده ولی فقیه در مرکز استان چهارمحال و بختياري و ائمه جمعه شهرستانها، سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از اساتید و مربیان آموزشی و عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، برپایی نمایشگاه کتاب آثار استاد شهید علامه مرتضی مطهری و همایش ترویج اندیشه های این شهید گرانقدر می باشد./س
برچسب ها: تفکر ، آثار ، مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.