پوسترهای دستی و رایانه ای با موضوع خلیج فارس که برای حضور در سومین جشنواره بین المللی فرهنگی–هنری خلیج فارس، از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در محل نگارخانه خرم آباد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی سومین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس، 60 پوستر از 30 هنرمند برای شرکت در بخش پوستر این جشنواره ارسال شده است؛که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در خرم آباد در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
این جشنواره در دو بخش دستی و رایانه ای برگزار شده و از میان آثار ارسالی به یک اثر برتر در هر یک از بخش هاعلاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر هدیه ای اهدا خواهد شد.
 برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه پایانی که نهم اردیبهشت‌ماه در بندرعباس برگزار می‌شود نیز حضور خواهند داشت.
هیات داوران این بخش از کارشناسان طراحی و گرافیک استان لرستان هستند و طی روزهای آینده آثار را بررسی کرده و برترین اثر در هر بخش را انتخاب و معرفی خواهند کرد.
آثار ارسالی جشنواره پوستر خلیج فارس از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در محل نگارخانه خرم آباد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و در مراسم افتتاح این نمایشگاه که روز هشتم اردیبهشت ماه با حضور مدیران استان و هنرمندان برگزار می شود، جوایز برگزیدگان نیز اهدا خواهد شد. /ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار