مسئول روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، از معرفي و تجليل از رسانه ها و عكاسان فعال در اطلاع رساني مسابقات كشتي انتخابي تيم ملي در شهركرد خبر داد.

 رسول غلامی افزود: با هدف پوشش حداكثری مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي جوانان كشور كه در شهركرد برگزار مي شود، از رسانه ها و عكاسان برتر استان چهارمحال و بختیاری كه سهم بيشتري در اطلاع رساني اين مسابقات دارند، تقدير خواهد شد.
وی، از معرفي رسانه های استان چهارمحال و بختیاری در سه بخش خبرگزاري، روزنامه و هفته نامه برتر بصورت مجزا خبر داد و اظهار داشت: اين مسابقات از حساسيت بالايي در سطح كشور برخوردار است و پس از پايان مسابقات و جمع بندي اخبار خروجي از رسانه هاي این استان، نسبت به تقدير از مسئولين مربوطه اقدام خواهد شد.
غلامی، معرفي عكاسان برتر اين مسابقات را يكي ديگر از برنامه هاي جنبي اين رقابت ها عنوان کرد و گفت: براي حضور خبرنگاران در طول مسابقات، كارت ويژه تردد تهيه و در اختيار رسانه ها قرار مي گيرد و در پايان مسابقات نيز عكاسان ورزشي استان چهارمحال و بختیاری، مي توانند با ارسال برترين تصاوير خود به روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان در اين رقابت شركت كنند.
گفتني است، مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي از 5 ارديبهشت ماه سال جاري در رده سني جوانان برگزار و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.