استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مجموع سه سفر رئیس جمهور به اصفهان 835 مصوبه داشته، گفت: این مصوبات 93 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،علیرضا ذاکر اصفهانی  پیش از ظهر چهارشنبه هم‌زمان با حضور محمود احمدی‌نژاد در میدان نقش جهان اصفهان گفت: 314 مورد از این مصوبات به بهره‌برداری رسیده و 463 مورد در دست اقدام است که در مجموع می‌توان گفت 773 موصوبه اتمام رسیده و یا در حال اتمام است.

وی بیان داشت: در دولت دهم در وزارت تعاون و کار 675 هزار نفر اشتغال ایجاد شده که حاکی از رشد 51 درصدی است و از این لحاظ برترین‌های کشوری هستیم.

ذاکر اصفهانی گفت: در عرصه مسکن مهر نیز ما رکوردی بی‌سابقه داشته‌ایم که هم مردم مسکن ارزان خریدند و هم روند اشتغال را تحت تاثیر قرار داده و در این سفر افتتاح 36 هزار واحد مسکونی داریم.

استاندار اصفهان بیان داشت: در عرصه کشاورزی نیز با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت دولت در این بخش نیز اقدامات کم نظیری به انجام رسید چنانچه 30 درصد اراضی اصفهان کویری است اما با تلاش کشاورزان و حمایت دولت شش درصد تولیدات کشاورزی ایران در اصفهان است.

استاندار اصفهان همچنین به بخش صنعت نیز اشاره کرد و گفت: اصفهان در بخش صنعت، قطب صنعتی کشور است به گونه‌ای که 65 درصد آهن و فولاد در اصفهان است.

وی همچنین اصفهان را استانی دانست که دارای جاذبه‌های گردشگری بالایی است./ک

برچسب ها: اصفهان ، مصوبات ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.