امام جمعه دماوند گفت: نباید فراموش کرد که آمریکا با ایران مشکلی ندارد، بلکه مسئله اصلی استکبار با ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از این رو، شایسته است که مسئولان شعارهایی نظیر "زنده باد اسلام" و "پاینده باد پرچم اسلام" را فریاد زنند.

وی ادامه داد: باید به جای افتخار به مکتب ایرانی به مکتب اسلامی مفتخر بود، چرا که هرگاه شعارهای مبتنی بر آن سرداده شد برکات، عنایات و الطاف الهی به مانند واقعه طبس بر سر این مرز و بوم اسلامی فرو ریخته است.

علاءالدینی با اشاره به واقعه طوفان طبس در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تاریخ شاهد است که امداد های الهی تنها مختص به واقعه طبس نیست، بلکه نمونه های بسیاری از این مهم در طول تاریخ انقلاب اسلامی تکرار شده است.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: تفنگداران آمریکایی در صحرای طبس به مانند قوم عاد گرفتار خشم الهی و طوفان شن و باد شدند، آن شب عملیات "دلتا" با نام "پنجه عقاب" واقعه تاریخی شکست ابرهه در "وادی محسر" را برای مؤمنان یادآوری کرد.

وی ادامه داد: از اطرافیان جیمی کارتر رئیس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا نقل است که وی در سه جریان تاریخی مربوط به ایران یعنی تسخیر لانه جاسوسی، روز بیان سخن مشهور امام راحل(ره) که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و واقعه طبس گریست.

علاءالدینی با اشاره به رویدادهای تاریخی آبان ماه 58 گفت: در آبان 58 رویدادهای تاریخی متعددی نظیر تبدیل آمریکا با مأمن شاه ملعون و اطرافیانش، حضور رئیس دولت وقت ایران در حاشیه بیست و پنجمین کنگره قیام الجزایر و ملاقات با مقام مسئول آمریکایی با وجود تأکید امام راحل(ره) بر قطع رابطه با آمریکا و لزوم تلاش برای ریشه کنی اسرائیل و تسخیر لانه جاسوسی است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.