دکتر احمدی نژاد پیش از ظهر امروز در جمع مردم اصفهان این شهر را قلب تپنده آرزوهای همه ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان رئیس جمهور در میدان امام خمینی(ره) شهر اصفهان گفت: مردم اصفهان پرچمدار امید، عدالت و ارزشهای اسلامی و انسانی بوده اند و این دیار کانون فرهنگ، هنر، ادب، کار و تلاش و همت های بلند است.

آقای احمدی نژاد اصفهان را خاستگاه علما، دانشمندان، مجاهدان و هنرمندان خواند و گفت امروز اصفهان یک نمایشگاه بزرگ از میراث فرهنگی ملت ایران به شمار می آید.

وی گفت: اگر روحیه ی کار، تلاش، پشتکار، مدیریت و فعالیت های اجرایی که در مردم اصفهان وجود دارد همگانی شود آنگاه خواهیم دید مسائل اقتصادی حل و پیشرفت ایران چند برابر خواهد شد.

وی روحیه ی مردم ایران را در طول تاریخ بر پایه ی عدالت و استقرار حاکمیت تولیدی و عدالت محور دانست و گفت: آرزوی اصلی ملت ایران برای تحقق حکومت علوی با پرچمداری امام راحل(ره) به ثمر نشست و امروز 34 سال است که ملت ایران پای حکومت علوی ایستاده است.

رئیس جمهور شاخصه ی حکومت علوی را استقرار عدالت ذکر کرد و گفت: در حکوکت علوی نباید تبعیض و ظلم وجود داشته باشد و عده ای خود را مالک و بالاتر از ملت نشناسند.

وی اجرای عدالت را نیازمند یک مراقبت دائمی و همگانی خواند و گفت باید بر اجرای عدالت و ارزشهای الهی پافشاری و مطالبه کنیم.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با پیشرفت مردم ایران گفت: مأموریت ملت ایران این است که کشور را بر پایه ی عدالت بسازند و به دنیا الگو دهند.

وی ملت ایران را عاشق کشور، رهبری و جمهوری اسلامی دانست و گفت: این ملت، ملتی نیست که صحنه را ترک کند و ریشه ی تمام بدخواهان خود را بر خواهد کند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفتک یقین دارم ملت ایران با یک حضور حماسی 50 میلیونی و رأی به یک منتخب 30 تا 40 میلیونی قدرت خود را به دنیا نشان خواهد داد و تمام مشکلات را بر طرف خواهد کرد.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات استان اصفهان از جمله کمبود آب گفت: تلاش می کنیم در شورای عالی کشاورزی هم برای حل مشکل آب و پشتیبانی از کشاورزان تصمیمات خوبی بگیریم وکشاورزان از اخبار جلسه امشب خوشحال شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.