دبیر نخستین جشنواره ملی موسیقی نواحی در خراسان شمالی با اعلام پایان داوری اولیه آثار رسیده به این جشنواره خبرداد: 28 گروه و تکنواز در مرحله نهایی جشنواره خلیج فارس رقابت می کنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر این جشنواره با اعلام این خبر گفت: 40 هنرمند و 24 گروه موسیقی از سراسر کشور دراین جشنواره شرکت کردند که پس از داوری اولیه توسط هیئت داوران این تعداد به بخش نهایی راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: از میان آمار اعلام شده برای بخش نهایی 3 گروه در بخش گروه نوازی و 25 هنرمند برای بخش تکنوازی انتخاب شده و به رقابت خواهند پرداخت.

وی هادی منتظری، هوشنگ جاوید و حسین حصاری داوران این جشنواره معرفی کرد و افزود: این هیئت آثار بخش نهایی جشنواره را نیز داوری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هنرمندان تک نوازدر 3 بخش سازهای زهی، آرشه ای و بادی در این جشنواره با یکدیگر به رقابت می پردازند، اظهارداشت: پس از داوری نهایی آثار، 3 تک نواز در هر بخش اعلام شده و یک گروه به عنوان برگزیدگان جشنواره به دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس معرفی می شوند.

یادآوری می شود؛ نخستین جشنواره ملی موسیقی نواحی خلیج فارس در تاریخ هفتم و هشتم اردیبهشت ماه جاری در محل کمپ پتروشیمی هرستان بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود./س

برچسب ها: مرحله ، نهایی ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.