رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند گفت: دستاوردهای حماسه سیاسی و اقتصادی تنها محدود به مسائل داخلی نیست.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از جمله مصادیق دستاوردهای خارجی تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، خنثی سازی توطئه های رنگارنگ و پیچیده دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی ادامه داد: در سایه چنین دستاورد بزرگی ضمن افزایش هزینه های دشمن در دسیسه چینیهای مختلف، باور مردم افزایش یافته و موجبات تقویت توان جبهه اسلام مقابل تهدیدهای بدخواهان نظام فراهم می آید.

علاءالدینی افزود: علاوه بر این، مجریانی در عرصه سیاست خارجی گردهم می آیند که با تدابیر ناشی خرد جمعی برای رفع کاستیها و جبران نقاط ضعف بکوشند

وی حضور باشکوه مردمی در پای صندوق رأی در انتخابات خرداد آتی را پاسخ محکم دیگری از سوی امت اسلامی ایران به فتنه گران دانست و گفت: مردم نباید فراموش کنند که حضور در پای صندوق رأی سناریو از پیش تعیین شده دشمنان علیه نظام اسلامی را دچار اخلال می کند.

علاءالدینی اضافه کرد: سال جاری، 12 ماه بسیار ویژه ای در ابعاد مختلف برای کشورمان در تقابل با دشمنان شمرده می شود، اگر هدف پیش روی، فتح قلل موفقیت در زمینه های سیاسی و اقتصادی باشد باید حماسه ای بزرگ روی دهد تا جبهه خصم زمین گیر شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند افزود: از دیگر ابعاد اهمیت حضور گسترده در انتخابات خرداد ماه امسال کشیدن خط بطلان دیگری بر تفکرات و عقاید غلط فتنه گران و تحمیل کنندگان هزینه به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این خط بطلان علاوه بر فتنه گران بر جریان انحراف نیز کشیده می شود، چراکه حضور در انتخابات به معنای نزدیکی به جامعه روحانیت و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.