شهردار نسیم شهر از مهمترين پروژه های عمرانی که در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است خبر داد.

اسماعیل جانعلی  زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:در راستای اجرای وظایف ذاتی و ایجاد شهری آباد و پویا شهرداری تلاش خود را  بیش از گذشته افزایش داده است.
جانعلی زاده بیان کرد:  در سای که مزین به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است با تامین نیاز ها و زیر ساخت های لازم عملیات اجرایی پروژه ها را اولویت بندی کرده تا بتوانیم چهره شهرها  را در حد امکان نسب به گذشته متحول کنیم.
 وی به تشریح پروژه ها پرداخت و گفت:  جدول گذاری معابر شهرهای جدیدی الحداث،  جدول گذاری و لکه گیری  و آسفالت معابر خیر آباد،‌خرید و نصب کفپوش سوله چند منظوره شماره سه، تخریب و باز سازی جداول  قدیمی و فرسوده از جمله پروژه های  سال جاری هستند.
 جانعلی زاده در ادامه افزود: جدول  گذاری ،‌زیر  سازی و آسفالت خیابان  شهید چنار حد فاصله کانال  سیاب تا بلوار 45 متری، تکمیل کانال و جمع آوری آب های  بلوار خیر آباد( پوشش کانال) احداث قبوز و محوطه سازی   آرامستان باغ بهشت،  احداث نگهبانی و سرویس بهداشتی سوله چند منظوره شماره سه از دیگر پروژه هایی است که در سال حماسه ملی و حماسه اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است
شهردار نسیم شهر خاطر نشان کرد:امیدواریم با انجام این اقدامات که توسعه و پیشرفت شهری را به  همراه دارد رضایت مندی مردم این منطقه را فراهم سازیم./ل

برچسب ها: شهردار ، نسیم ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار