تيم ملي فوتبال نونهالان ایران موفق شد در نخستين بازي خود در چارچوب مسابقات قهرماني آسيا با نتيجه 3 بر 1 از سد تيم هندوستان بگذرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سرمربي تيم فوتبال نونهالان ایران پس از این بازی گفت: بازي اول در هر تورنمت از حساسيت بالايي برخوردار است چرا كه تيم ها با جو مسابقات آشنا نبوده و در مقابل تيمي قرار مي گيرند كه چندان با نحوه بازي آن آشنا نيستند.


حسين صالح ادامه داد: در بازي ديروز، تيم ما به جز 10 دقيقه ابتدايي مسابقه كه تحت تاثير جو مسابقات قرار گرفته بود، در ساير دقايق تيم برتر ميدان بود و در نهايت موفق شد با اجراي خوب دستورات كادر فني، پيروز اين مسابقه باشد.


وی با اشاره به چمن مناسب ورزشگاه ثامن الائمه(ع) اظهار کرد : در حال حاضر تيم از روحيه بالا برخوردار است و هيچ مصدومي نيز در تركيب تيم ملي وجود ندارد.
سرمربي تيم ملي فوتبال نونهالان ایران تيم تركمنستان حريف بعدي تيم ملي ايران را تيمي خوب ارزيابي كرد و افزود: با بررسي بازي تيم تركمنستان و همچنين انجام تمرينات منظم اميد داريم در مقابل اين تيم نيز پیروزی را از آن خود كنيم.
صالح تصريح كرد: اميد داريم با تلاش يكايك دست اندركاران، مسوولان، رسانه ها، مربيان و بازيكنان بتوانيم شاهد حضور مقتدردانه تيم ملي فوتبال كشورمان در دورهاي بعدي مسابقات قهرماني آسيا باشيم./ب


برچسب ها: دشوار ، ترین ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.