رئیس هیات هندبال استان اصفهان گفت: در تلاشیم با همکاری شهرداری اصفهان مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت هفته اصفهان را در فدراسیون جهانی و آسیایی ثبت رسمی کنیم تا هر سال شاهد برگزاری باکیفیت این رقابت‌ها با حضور تیم های خارجی باشیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، فرامرز می آبادی اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان به لحاظ توفیقات ورزشی شهری مطرح و شناخته شده در جهان است به دنبال این هستیم تا با رایزنی با فدراسیون آسیایی و جهانی هندبال مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان را ثبت کنیم تا هر سال شاهد برگزاری این رقابت با حضور تیم های مختلف و مطرحی از کشورهای مختلف جهان باشیم.

وی با اشاره به اینکه قرار بود تیم هندبال ساحلی کشور عمان نیز در این رقابت ها شرکت کند گفت: امسال این امر محقق نمی شود و سفر عمان به ایران لغو شد اما سال آینده مسابقات در هفته نکوداشت اصفهان با گستردگی بیشتری برگزار می شود.

رئیس هیات هندبال استان اصفهان با اشاره به فعالیت مثبت شهرداری اصفهان در آماده سازی زمین ساحلی ناژوان بیان داشت: زیرساخت های لازم برای برگزاری این مسابقات در بعد بین المللی با همکاری شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی- تفریحی فراهم است.

وی افزود: امیدواریم همکاری ما بین شهرداری، سازمان فرهنگی- تفریحی و مدیریت پارک ناژوان با هیات هندبال استان اصفهان تداوم داشته باشد تا زمینه برگزاری مشترک مسابقات و رقابت‌های بزرگ تری فراهم شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.