معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهي سيما و منظر شهري به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان اظهار داشت: آذين بندي ويژه در ميادين و چهارراه هاي اصلي شهر و همچنین در خيابان شيخ بهايي و چهارباغ عباسي به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محسن رنجبر با بيان اين مطلب گفت: در آستانه هفته نکوداشت اصفهان فضای شهر برای برگزاری جشن ها و برنامه های این هفته آماده می شود.

وي با اشاره به ساماندهي سيما و منظر شهري ، ساماندهي فضاي سبز، ساماندهي مسیرهای كناري خيابان افزود: امحاء و پاكسازي كليه پوسترها و انواع برچسب هاي تبليغاتي منصوب بر روي ديوارهاي سطح شهر درب منازل، تابلوها، تيرهاي برق، كيوسك ها و غيره به مناسبت هفته نكوداشت اصفهان در دستور كار مناطق ۱۴ گانه قرار گرفته است.

معاون خدمات شهري شهرداي اصفهان با بيان اينكه حذف ايستگاه هاي غيرمجاز پسماند در محلات و زيباسازي آن نيز انجام شده است، تصريح كرد: امحاء كليه ديوار نوشته هاي سطح شهر مطابق با ضوابط مبلمان شهري، نظافت محل هاي ايستگاه هاي ثابت بازيافت و جمع آوري مواد زائد زيباسازي محوطه اطراف آنها در مناطق ۱۴ گانه شهري در حال انجام است.

رنجبر با اشاره به لايروبي كليه زهكشي هاي سطحي ( آبروها ) و زير دهانه پل ها،‌ كانيوها، رنگ آميزي و ساماندهي آنها خاطرنشان كرد: کاشت گل مناسب و فصل در باغچه ها و قسمت هاي پيش بيني شده در نقشه هاي راهنماي شهري به مناسبت هفته اصفهان در دستور كار قرار دارد.

رنجبر با تاكيد بر اينكه رسيدگي به وضعيت، نظافت و نورپردازي نمادها و تنديس ها و رفع نواقص نورپردازي ابنيه، تاسيسات شهري در دستور كار قرار دارد، ادامه داد: آذين بندي ويژه در ميادين و چهارراه هاي اصلي شهر و همچنین در خيابان شيخ بهايي و چهارباغ عباسي به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان انجام می شود.

وی با اشاره به جانمایی و نصب ده نماد به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان با هماهنگي سازمان زيباسازي اضافه کرد: هماهنگی با مسئولان امور شهر در خصوص جمع آوری نخاله های ساختمانی از سطح معابر و وروديهای شهر و بازگشايي پياده روهايي كه به علت عمليات ساختماني به نحوي بسته و تردد و عبور و مرور با مشكل مواجه مي باشد، پاكسازي زمين هاي باير و اجراي ماده ۱۱۰ قانون شهرداريها صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به جمع آوری ماشينهای اوراقی و رها شده و اسقاطی در گوشه و کنار شهر اشاره کرد و گفت: حذف كليه پارچه نوشته و تابلوهای تجاری غیر مجاز و تبلیغات تاريخ گذشته فرهنگي نیز در دستور کار قرار دارد./س

برچسب ها: شهر ، نورباران ، می شود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.