معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19 از اجرای طرح ساماندهی کوره های آجرپزی و احداث مراکز تفرجگاهی در این منطقه خبر داد.

کرمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح ساماندهی کوره های آجرپزی و احداث مراکز تفرجگاهی منطقه ،19،ایجاد زمینه ها و امکانات ورزشی، هنری، فرهنگی و تفرجگاهی ویژه شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: طرح ساماندهی کوره های آجرپزی منطقه 19 ، تغییر کاربری این کوره ها به خدمات عمومی و شهری با توجه به شرایط جغرافیایی و حاشیه ای این منطقه اجرا خواهد شد.
کرمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: از مجموع 45 کوره آجرپزی محدوده منطقه 19 ، 5 کوره به احداث مراکز تفرجگاهی، ورزشی، فرهنگی، خدمات عمومی، شهری و.. فضای سبز اختصاص یافته است و از 40 کوره آجرپزی دیگر منطقه 19، 6 کوره نیمه فعال در سال 92 تعطیل خواهد شد.
کرمی ادامه  داد: اجرای طرح ساماندهی و تغییر کاربری کوره های منطقه 19، با جذب سرمایه گذار و ترقیب صاحبان و مالکان این کوره ها، در دستورکار قرار دارد.
وی در پایان با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: اجرای طرح ساماندهی کوره های آجرپزی منطقه 19 به منظور تغییر و زیبایی سیمای شهری محله های مرتبط به کوره های آجرپزی، کاهش آسیب های اجتماعی این محلات، پیشگیری از تجمع بزهکاران، ایجاد زمینه و امکانات ورزشی، هنری، فرهنگ و تفرجگاهی و رشد و شکوفایی استعدادهای برتر ویژه شهروندان، جوانان و نوجواناان از اقدامات و اهداف شهرداری منطقه 19 دراین طرح است./ف

برچسب ها: اجرا ، طرح ، کوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار