هشتمین دوره اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام زنان با حضور 15 ورزشکار از هفتم اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی تهران آزاد خواهد شد و معصومه داناپور قایقران آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی آبهای آرام دعوت شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، این مرحله از اردوی تیم ملی که در دو بخش کایاک و کانو و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود به مدت سه هفته و تا 27 اردیبهشت ادامه خواهد یافت .

نگار علیمحمدی و فرنوش انواری از تهران، بهناز عبدی پور و رقیه رهرو از گیلان و هدیه کاظمی از هرمزگان ‏برای تمرینات بخش کایاک بزرگسالان دعوت شده اند و نادیا تالانک از کرمانشاه و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی نیز برای بخش کانوی بزرگسالان به اردوی می آیند.

مائده طهماسبی، بیتا برقی، مهسا آذری و سارا حنیفه زاده از تهران، مینا عبدالهی از هرمزگان و ‏آرزو حکیمی از همدان در بخش کایاک جوانان و نرگس خدابنده لو از همدان و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه در ‏بخش کانو ی جوانان به مرحله هشتم اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

این تیم تمرینات خود را زیر نظر ایرج اقلیمی به عنوان سرمربی و مدیر تیم های ملی پیگیری خواهد کرد و آیگون پژوهش و الهه خوارزمی نیز به عنوان ‏مربی این تیم را همراهی خواهند کرد./ب

برچسب ها: دعوت ، قایقران ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.