استاندار اردبیل گفت:‌ دشمنان دین اسلام در خاموش کردن نور قرآن دچار خودسوزی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در مراسم بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی ویژه بسیجیان در اردبیل افزود: قرآن کریم در طول تاریخ سبب نگون‌بختی بسیاری از حاکمان فاسق و امت‌های بی‌دین شده است که بدون شناخت از مفاهیم قرآن سعی کردند از آن تفسیر به رأی کنند.

وی با اشاره به آثار، نتایج قرآن و اعتقادات اسلامی در زندگی انسان‌ها، پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون اعتقادات اسلامی و قرآنی دانست.

نیکزاد تصریح کرد: مردم ایران از داشتن هرگونه امکانات نظامی برای مبارزه علیه طاغوت و پس از آن در دوران دفاع مقدس بی‌بهره بودند و تنها با سلاح ایمان و اعتقادات اسلامی و قرآنی توانستند بر دشمنان غلبه کنند.

وی با اشاره به تفکر قرآنی و عاشورایی رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمنان در تحلیل‌های خود شکست مردم بی‌سلاح ایران را تشخیص می‌دادند و پیروزی مردم ایران را که با توسل به اعتقادات اسلامی میسر شد، شانس و اقبال عنوان کردند.

استاندار اردبیل پیروزی و سربلندی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی را مدیون تبعیت از ولایت فقیه دانست.

نیکزاد همچنین افزود: مردم ولایتمدار ایران امروز نیز با تبعیت از اعتقادات اسلامی و ولایت فقیه در تمامی صحنه‌ها پیشرفت کرده و موجب کوری چشم دشمنان شده‌اند.

وی گفت: ملت ایران امروز با توسل به قرآن و عترت پاک رسول‌الله، شایسته‌ترین راه را در رسیدن به حقیقت غیرقابل انکار در پیش گرفتند و بیش از هرزمان دیگر می‌کوشند تا گوشه‌هایی از عزت و صلابت جامعه اسلامی را به نمایش بگذارند.

استاندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه در عصر معاصر بشریت در سایه توسل به قرآن و نور هدایت‌گرانه ائمه اطهار می‌تواند از بدبختی‌ها و بسیاری از گرفتاری‌ها نجات پیدا کند، افزود: توسل و تمسک به قرآن تنها به ظاهر و یا خواندن آن محدود نمی‌شود؛ بلکه تعمیق در مفاهیم قرآن بالاتر از همه پندها است/س 

برچسب ها: اردبیل ، مسابقات ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.