رييس کلانتري 106 نامجو گفت: دو زورگير خشن 18 ساله پس از 2 فقره زورگيري در يک ساعت با تير پليس خلع سلاح شده و دستگير مي‌شوند.

سرهنگ محمد حسين خليلي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر در تشريح بيشتر اظهار داشت: ماموران واحد گشت خودرويي کلانتري در حين گشت زني در محدوده خيابان نامجو بودند، که فردي به هويت "محسن" 24 ساله به آنان مراجعه کرد اظهار داشت: چند دقيقه پيش 2 نوجوان با يک دستگاه سمند جلو من را گرفته و با تهديد چاقو و ضرب و شتم اقدام به سرقت تلفن همراه و کيف پولم کردند.
رييس کلانتري 106 نامجو در ادامه اذعان داشت: ماموران بلافاصله مشخصات دو متهم را از مالباخته گرفته و به تمامي واحدهاي گشتي اعلام کردند.
وي افزود: همچنين در اين راستا ماموران متوجه شدند که متهمان از فردي ديگري به هويت "مهدي" 23 ساله در همان محدوده نامجو زورگيري کرده و لپ تاپ وي را به سرقت برده‌اند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: تمامي ماموران اين واحد اقدامات خود را تشديد کردند و توانستند  متهمان را در همان محدوده در حين ارتکاب جرم ديگري شناسايي کنند.
سرهنگ محمد حسين خليلي  تاکيد کرد: ماموران بلافاصله يکي از متهمان را که از خودرو پياده شده بود دستگير کردند و متهم ديگر نيز توسط خودرو از معرکه گريخت.
رييس کلانتري 106 نامجو در ادامه اظهار داشت: ماموران به تعقيب متهم فراري پرداختند و زورگير در حين فرار به صورت جنون آميزي به تخريب خودورها عبوري پرداخت.
وي افزود: درنهايت ماموران به دليل حساسيت موضوع اقدام به شليک تير به سمت لاستيک خودرو کردند و توانستند لاستيک عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار دهند، که به تبع آن خودرو از مسير خارج شده و متوقف مي‌گردد.
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: متهم با در دست داشتن چاقو از خودرو پياده شد و ماموران با شليک تير هوايي زورگير را وادار به انداختن سلاح خود کردند و در نهايت متهم دستگير و به کلانتري انتقال داده شد.
سرهنگ محمد حسين خليلي  خاطر نشان کرد: متهمان در کلانتري به جرم خود اعتراف کردند و خود را به هويت "علي" و "اصغر" 18 ساله معرفي کردند./ف
برچسب ها: زورگیران ، خشن ، ساله ، تیر ، پلیس ، خلع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار