کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلیِ و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حيات دنيوي و اخروي و يك امر مقدس همواره مورد تكريم و احترام بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، استاندار گفت: دين اسلام به عنوان ارائه گر عالي ترين تصوير سازندگي و تحول، قداست كار و مجاهدت را تا مرتبه اعلاي شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشيده است. پیریایی اظهار کرد در چنين فرهنگ مقدسي كار و تلاش، تنبلي و دل مردگي را از انسان دور كرده و حركت و شور و نشاط فردي و جمعي در جامعه مي آفريند. 
وی در ادامه گفت: در اين فرهنگ متعالي رمز پيشرفت و توسعه پايدار و تامين سلامت فكري و پويايي جامعه در گرو بها دادن به كار و تلاش و بكار گيري استعدادها و انديشه هاي خلاق و سرشار از نبوغ نهفته در سرمايه هاي انساني ساعي و كارآمد بوده و كارگر به عنوان قشر شريف و نيروي محركه چرخه اقتصاد كشور، نقش آفريني مي كند
پیریایی در ادامه خاطر نشان کرد:روز جهاني كار و كارگر فرصت مغتنمي براي تكريم و نكو داشت مقام رفيع كار و مجاهدت و قدرداني شايسته از خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي است.
وی در پایان ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادي كشور ، فرا رسيدن روز كارگر را به جامعه كارگري زحمتكش استان كه با خلاقيت و تلاش شبانه روزي خود زمينه توسعه و آباداني همه جانبه استان را فراهم مي نمايند تبريك گفته و با آرزوي توفيق و سربلندي همه اين عزيزان، اميدوارم در « سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي » ، با حرکت جهادگونه این قشر عظیم و با خلاقیت و نوآوری شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی و استان مقدس قم باشیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.