در اولین نشست" اتاق مستند" فیلم" بی بی تولدت مبارک" ساخته حامد نوبری در خانه فرهنگ دکتر عظیمی پس از نمایش نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک ، این سلسله نشست ها با هدف جلب نگاه هنرمندان ، دانشجویان و مخاطبان به این نوع سینما که می تواند در زندگی عبرت اموز و پند دهنده باشد برگزار می شود و قصد دارد محملی برای نمایش فیلم های مستندی باشد که کمتر امکان اکران داشته اند.
در اولین نشست،  فیلم  بی ‌بی تولدت مبارک با حضور نوبری کارگردان و محسن سلیمانی فاخر منتقد سینما برگزار می شود                         حامد نوبری که تا پیش از این با مستند فقط کمی نور – فیلمی در بارة اهالی روستایی که فرزندان‌ شان نابینا به دنیا می ‌آیند – موفقیت ‌هایی کسب کرده بود، در مستند بی ‌بی تولدت مبارک هم به سراغ آدم ‌هایی با ریشۀ روستایی رفته است. 
در خلاصه این فیلم امده است: تعدادی از فرزندان یک پیرزن قصد دارند برایش مراسم تولد بگیرند، اما این تصمیم به دلیل اختلاف ‌های زیاد خویشاوندی محقق نمی ‌شود.
این نشست شنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت 17 در خانه فرهنگ عظیمی واقع در میدان قدس، جنب شهرداری ،کوچه مهنا یک برگزار می شود .
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2274453 یا 22724336 تماس حاصل کنند . حضور مخاطبان ازاد و رایگان است./ي2
برچسب ها: نقد ، بی بی ، تولدت مبارک ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار