با اجراي فرآيند هاي نت بر اساس پايش وضعيت CBM در پايانه غلات بندر امام خميني(ره)، صرفه‌جويي معادل 28 ميليارد ريال در سال 1391 در اين پايانه حاصل شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل بنادرودريانوردي استان خوزستان، معاون فني ونگهداري اين اداره كل با اعلام اين خبر اظهار داشت : در اين راستا مي توان به طرح ريزي، تدوين، برنامه‌ريزي و اجراي نگهداري و تعميرات تجهيزات استراتژيك براساس پايش وضعيت (Condition Based Maintenance) اشاره كرد كه با به كارگيري تكنيك‌هايي همچون ارتعاش‌سنجي، حرارت‌سنجي، ترموگرافي، آناليز انواع روغن موتور ديزل، گيربكس، هيدروليك، ترانس و... در واحد فني و نگهداري انجام و با تلفيقي از علم، تجربه و صنعت بومي‌سازي شده است.
بهروز آقايي در ادامه افزود:در طول مدت اجراي اين سيستم كه به عنوان يكي از پركاربردترين و تخصصي‌ترين سيستم‌هاي نوين اجرايي در علم نگهداري و تعمير محسوب مي‌شود، اين واحد به گونه‌اي سياست‌گذاري نموده است تا در كنار اشاعه‌ي آن ، نسبت به پرورش و ارتقاي سطح تامين‌كنندگان اهتمام ورزيده شود.
وي اظهار اميدواري كرد براساس برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده و باتوجه به تشكيل كميته تخصصي نت واحد فني و همچنين شوراي نت در اين اداره كل ، اهداف اجرايي كوتاه مدت و بلند مدت ارتقاء سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات در سطح اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان محقق شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار