مهمترین عناوین روز گذشته بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛
روزنامه آمريکايي هافينگتن پست در مقاله جديد خود به اقدامات خصمانه دولت آمريكا در اعمال تحريم هاي ضد ايراني اشاره مي كند و مي نويسد: دولت آمريكا موظف است تا به تحريم هاي حوزه بانكي و مالي كه مانع از ارسال دارو و اقلام ضروري به ايران مي شوند پايان دهد.
پژوهشگر ايرلندي در مقاله جديد خود با انتقاد از سفر اخير "چاك هيگل" وزير دفاع آمريكا به سرزمين هاي اشغالي به هدف نهايي و شوم دولت آمريكا و تلاش آن دولت در راستاي ايجاد اختلال در روند رشد و پيشرفت ايران اشاره مي كند.
سازمان اطلاعات نظامي آمريکا روز سه شنبه اعلام کرد نامه اي محتوي ماده سم را در مقر خود دريافت کرده است.
بدنبال انفجار مقابل سفارت فرانسه، سفارت انگليس تا اطلاع بعدي فعاليت خود را در ليبي به حال تعليق درآورد.
وزير اقتصاد و دارايي جمهوري اسلامي ايران که براي شرکت در يک کنفرانس بين المللي اقتصادي در واشنگتن به سر مي برد در گفتگو با شبکه تلويزيوني سي ان ان در خصوص برنامه هسته اي ايران گفت: ما از دانش امروزي که بسياري از کشورها از آن بهره مند هستند،صرف نظر نمي کنيم.
سخنگوي وزارت امورخارجه فرانسه از تيراندازي در نزديكي سفارت اين كشور در صنعا خبر داد.
خبرگزاري "يونهاپ" كره جنوبي به نقل از شبكه تلويزيوني دولتي چين از سنگرسازي نظاميان ارتش كره شمالي در مرز آن كشور با كره جنوبي و استقرار تجهيزات نظامي آنان در آن ناحيه خبر داده اند.
"ديويد پترائوس" رييس سابق سازمان سيا كه در ماه نوامبر گذشته به دليل افشاي رابطه نامشروعش با زني كه سمت زندگي نامه نويسي وي را برعهده داشت از سمت خود بركنار شد، از سال تحصيلي آينده بعنوان استاد مدعو در دانشگاه نيويورك به تدريس خواهد پرداخت.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار